Second Line support till ledande Drivmedelsbolag!

Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2025-03-25


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du jobba i en kommunikativ roll med nära kontakt med företagskunder med kortfrågor. Vi söker dig som är en serviceinriktad lagspelare, vågar ta plats och motiveras av att komma med egna initiativ och idéer. Välkommen in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning en driven och serviceinriktad kundservicemedarbetare. Vår kund är en känd aktör inom Drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige, vars målsättning är att bli det mest CO2-medvetna Drivmedelsföretaget i branschen med fokus på att avveckla fossila bränslen. Vår kund står inför en spännande utvecklingsresa som du kommer ta del av!

Du kommer du att ingå i ett härligt och sammansvetsat team om 5 kollegor som hanterar företagskunder. Tillsammans kommer ni sitta i öppet landskap med övriga team på Kundserviceavdelningen. Kontoret har moderna och ljusa lokaler som ligger 1 minut från tvärbanan. Du erbjuds en gedigen introduktion vid start med en dedikerad buddy. På sikt finns utvecklingsmöjligheter för dig som visar framfötterna.

Du erbjuds en varierande och utvecklande roll där du kommer ha roligt på jobbet!

ARBETSUPPGIFTER

Publiceringsdatum
2025-03-25

Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande supportärenden från företagskunder via telefon och mail
• Hantera frågor kring fakturor, drivmedel, konton och kort, felanmälningar samt kredithantering
• Hantera kortansökningar i vår kunds system
• Nära kontakt med angränsande team och avdelningar, bland annat sälj- , reskontra- och kreditteamet

VI SÖKER DIG SOM
• Har en avslutad gymnasieutbildning
• Har relevant arbetslivserfarenhet inom service och administration
• Har god system- och datavana och en förmåga att snabbt sätta dig in i nya system
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift

Det är meriterande om du har
• Arbetslivserfarenhet av korttransaktioner och betalflöden
• Tidigare erfarenhet inom kundtjänst/support med telefonen och mail som arbetsverktyg
• Har arbetat/kunskap i CRM-system, ex. Salesforce

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

Som person är du lättlärd, sätter kunden i fokus och har målsättning att högklassig service. Du har god samarbetsförmåga, är kommunikativ samt mån om relationer du skapar. Du har skinn på näsan och vågar visa framfötterna genom att ställa frågor. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Förändringsbenägen
• Hjälpsam
• Stresstolerant
• Ansvarstagande
• Energisk

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Information om bolag delges i telefonavstämning.

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-04-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15111316".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450), http://www.academicwork.se

Arbetsplats
Academic Work

Jobbnummer
9242655

Prenumerera på jobb från Academic Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Academic Work Sweden AB: