Second line support/technical support/solution specialist

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-05-03

Företaget
About the company
The Cale Access Group offers innovative and efficient parking solutions. Cale is a world-leading brand in the automotive industry with sales of more than 600 million SEK and subsidiaries, distributors and customers worldwide. The company's head office is located in Sweden with subsidiaries in Denmark, Norway, Germany, France, United Kingdom, Spain, USA, Canada, Italy and Malaysia. The Cale Access Group specializes in customizing technology, whether it concerns parking machines, mobile payment solutions, transaction management or centralized computer systems, and transform it into functionality focusing on both the parking operator and the driver. The products, which are primarily marketed under the name Cale, enable unmanned payment in most environments. The company's products are often part of a comprehensive concept, delivering a large service content with the goal of optimizing customer operations. Cale offers the tools and services needed to safely handle all functions for charging, ticketing, finance, maintenance, operation and administration.


Dina arbetsuppgifter
About the role
As second line support you will receive tickets from Zendesk that have been escalated from the first line support department. The tasks include terminal communication issues, troubleshooting and software configuration. You are also responsible for educating the staff regarding new software and products. You will be part of a team of 5 people which also includes on call duty every five weeks.


Kvalifikationer
Education, experience and characteristics
• A few years of technical support/field technician experience
• Coding experience XML-coding is preferred)
• You speak and write fluently in English

We are looking for a person with a positive can do attitude and a great ability to help others with skills in problem-solving. It's important that you are self-propelled and take responsibility for carrying out your work tasks. We also find it valuable that you have good communicative skills and that you enjoy being sociable. In addition to the traits mentioned above it is necessary that you are adaptive to new situations.

Övrig information:

Start: Upon agreement
Location: Kista, Stockholm
Salary: Individual base salary

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: teknisk support, teknik, support, second line, second line support, supporttekniker, xml, technical support,solution specialist, coding

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emelie Sackemark emelie.sackemark@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3472618

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: