Second Line Support | Skövde | Experis

Experis AB / Supportteknikerjobb / Skövde
2023-08-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Second Line Support | Skövde | Experis" (publicerad 2024-04-11) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Skövde, Tibro, Tidaholm, Götene, Skara eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis AB i Skövde, Tibro, Tidaholm, Götene, Skara eller i hela Sverige

Är du redo att ta dig an en roll där du kommer hantera tekniska utmaningar med lugn och expertis? Om svaret är ja - då har vi på Experis en spännande utmaning skräddarsydd för dig som strävar efter att växa inom IT-support! Här kommer du stiga in i en företagskultur som ger dig möjlighet att inte bara vara delaktig, utan också aktivt forma din egen väg inom IT-branschen.

Publiceringsdatum
2023-08-31

Dina arbetsuppgifter
Blir du taggad av att kunna grotta ner dig i problemlösning och ge god service? Som IT-konsult hos oss på Experis får du möjligheten att utvecklas, utmanas och bli en del av ett utvecklande team! Din primära arbetsuppuppgift är att hjälpa och lösa IT-relaterade problem som suppstår i verksamheten där du befnner dig. För att lösa problemen på bästa möjliga sätt kommer du att arbeta både självständigt och tätt tillsammans med dina kollegor - något som också kommer ge dig ett bredare nätverk och nya kunskaper. Sist men inte minst kommer du att ha väldigt roligt på jobbet med varierande arbetsuppgifter där ingen dag är den andra lik!

Att arbeta som konsult via Experis innebär både spännande och lärorika arbetsdagar. Det är viktigt för oss att du som konsult blir och känner dig som en del av Experis-teamet från din allra första dag. Du kommer att bli anställd hos oss på Experis och jobba ute hos någon av våra kunder, där det också i flera fall ges rum för god flexibilitet och möjligheter för hemmakontor.



Vi söker dig som:

• Har gymnasial utbildning, gärna inom IT-området

• Har minst 1 års erafarenhet av incidenthantering och IT-support

Har goda kunskaper inom Windowsprodukterna och ärendehanteringssystem som ex. Snow eller Remedy

Har erfarenhet av att jobba med hårdvara

• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift



Det är meriterande om du:

• Har högskoleutbildning inom IT

• Har kunnskaper inom Azure och Sharepoint

• Över 2 års arbetslivserfarenhet inom support och incidenthantering



Vem är du?

Vi tror att du är en flexibel och ansvarstagande person med tekniskt intresse. Vi ser att du är noggrann, serviceinriktad och duktig på att kommunicera med olika typer av människor. Det viktigaste för oss är att du har en positiv inställning, är driven och vill framåt!



Om Experis

Experis är ett ledande konsultbolag inom IT/Tech i Sverige och del av den globala koncernen ManpowerGroup. Som konsult hos Experis får du chansen att avancera snabbt. Vi hjälper dig att ta nästa karriärsteg inom IT utifrån dina unika talanger. Tillsammans lägger du och din konsultchef upp en plan som möter dina karriärmål. Hos oss har du en trygg anställning och kan se fram emot både spännande arbetsuppgifter och ett nätverk av trevliga och kompetenta kollegor.



Så ansöker du
Låter detta intressant? Sök jobbet redan idag, urval sker löpande! Vi tar inte emot ansökningar via mail, men om du har frågor är du välkommen att kontakta Ellen Egnell på mailadress ellen.egnell@se.experis.com eller Ellen Rönmark på mailadress ellen.ronmark@se.experis.com.

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "c96619b0-d1a1-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Experis AB (org.nr 556855-1104)

Arbetsplats
Experis

Jobbnummer
8075787

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis AB: