Second line support.
Nordnet Bank AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordnet Bank AB i Stockholm,
Lund eller i
hela Sverige Vi söker nu ytterligare en medarbetare till vår second line support hos IT Operations som arbetar med drift och förvaltning av Nordnets system.
Rollen:
I rollen som second line support kommer du att vara IT Operations ansikte mot resten av företaget. Du kommer att ha mycket kontakt med olika delar av Nordnet. I denna roll är det viktigt att kunna prioritera och arbeta strukturerat. Du kommer att göra mindre uppdateringar i produktion och ha kontakt med våra leverantörer av data. Arbetet omfattar både ärendehantering och enklare felsökning/uppdateringar i Windows/Linux miljö samt kontakt med externa parter.
Bakgrund och erfarenhet:
Vi tror att du som söker har relevant utbildning. Du har vana av att arbeta i Windows och Linuxmiljöer och är intresserad av programmering och databaser.
Din person:
Som person är du driftig, utåtriktad, noggrann och metodisk. Du ser seriöst på service och har respekt för våra produktionssystem. För att trivas hos oss bör du gilla att lära dig nya saker och vara serviceinriktad. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Vi intervjuar och gör urval löpande, så välkommen med din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt mediaval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med säljare.
Publiceringsdatum2009-03-18Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Månadslön.
Så ansöker duDu skickar in din ansökan via Ansökan sker via företagets webbplats.
FöretagNordnet Bank AB
AdressNordnet Bank AB
BOX 14077
16714 BROMMA
KontorsadressGUSTAVSLUNDSVÄGEN 141
BROMMA
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-506330 30
Jobbnummer 419725
Observera att sista ansökningsdag har passerat.