Second line support
Landin, Stefan / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Landin, Stefan i Stockholm,
Solna,
Botkyrka,
Eskilstuna,
Linköping eller i
hela Sverige Tre starka helpdesk tekniker med fokus på VISTA.
Vi söker dig med ett starkt engagemang som vill fördjupa dina kunskaper inom IT-branschen.
Helpdeskyrket är många gånger vägen in på arbetsmarknaden och vi söker dig som är hungrig, driven och motiverad till att fördjupa dig inom området.
Har du tidigare arbetat i en helpdesk är detta MYCKET meriterande.
Arbetet som helpdesktekniker innebär främst support via telefon, mail och fjärrstyrning.
Du kommer att arbeta i med uppgifter som t.ex. kontohantering i Active Directory, utskriftsproblem, felsökning, installation av program och kommunikationsproblem.
Standardprogrammen tenderar att kretsa kring Windowsplattformen.
Krav på arbetssökande
Det absolut viktigaste hos dig är ditt driv och ditt engagemang att få hjälpa folk per telefon.
Du är inte rädd för att â€?rycka lurâ€?, har ett högt tempo och ser detta som din stora möjlighet att få bygga vidare din erfarenhet på inom IT-segmentet.
Du har goda kunskaper om;
• Windows XP/Vista
• Active Directory
• Office-paketet
• Hårdvara
• Remote-verktyg
För att bli en framgångsrik helpdesktekniker är du driven, ambitiös och framåt och tycker att det är roligt att hjälpa användare per telefon.
Publiceringsdatum2008-12-08Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Enligt kunds arbetstider.
ErsättningFast lön + rörlig lön
Personlig bonus.
FöretagLANDIN, STEFAN
AdressLANDIN, STEFAN
TUMBA TORG 112 4TR
14730 TUMBA
KontorsadressTUMBA TORG 112
TUMBA
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0735-441642
Jobbnummer 366082
Observera att sista ansökningsdag har passerat.