Schemaläggare och bokare

Boleva AB / Administratörsjobb / Kungsbacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Kungsbacka, Mölndal, Göteborg, Härryda, Partille eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Boleva AB i Kungsbacka, Göteborg, Kungälv, Falkenberg eller i hela Sverige

Schemaläggare och bokare!

Tycker du om service och har ett sinne för detaljer? Trivs du i en miljö som kräver snabba och bra beslut? Då kanske du är rätt person för oss på Boleva AB.

Just nu söker vi en noggrann, lösningsorienterad och serviceinriktad medarbetare som kan arbeta på vårt kontor i Kungsbacka. Du arbetare främst tätt tillsammans med den biträdande kontorschefen men även med kollegorna på kontoret i Göteborg. Du har även en kontinuerlig dialog med de som är ute och städar hos våra kunder.

Vi erbjuder dig ett flexibelt och stimulerande jobb i ett växande företag med inriktning på hushållsnära tjänster. Vi har kollektivavtal och bra förmåner. För dig med ambitioner finns goda möjligheter att utvecklas inom företaget. Du kommer främst arbeta administrativt med att schemalägga, göra offerter och bokningar. Arbetet innebär mycket planering och att tänka framåt, men även här och nu.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av schemaläggning/bokning av kunder samt en vana vid att administrera och dokumentera. Ett stort plus är att du har erfarenhet av att delegera och instruera personal och en tydlighet i ditt sätt att kommunicera. Arbetet kräver periodvis att du är stresstålig och snabb.

• Noggrann med ekonomi
• Vana att arbeta i administrativa system
• Körkort B
• Svenska i tal och skrift
• Engelska, lättare kommunikation

Boleva AB är ett växande städföretag som har funnits sedan 2008. Kontoret vi söker till finns i Kungbacka. Vi är verksamma i hela Göteborg och Kungsbacka med omnejd. Vi erbjuder tjänster inom städservice mm främst för privatpersoner men även företag. Vi har självklart kollektivavtal och alla trygghetsförsäkringar.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 80-100% med provanställning på 6 månader. Urval och intervjuer sker löpande och tillträde enligt överenskommelse och gärna omgående.
Arbetstider måndag - fredag
Kontoret är öppet mellan 07:00-16:30, dina arbetstider görs upp med den biträdande kontorschefen.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av schemaläggning/bokning av kunder samt en vana vid att administrera och dokumentera. Ett stort plus är att du har erfarenhet av att delegera och instruera personal samt en tydlighet i ditt sätt att kommunicera. Arbetet kräver att du är stresstålig, lösningsorienterad och snabb.
• Noggrann med ekonomi
• Vana att arbeta i administrativa system
• Körkort B
• Svenska i tal och skrift
• Engelska, lättare kommunikation

Boleva AB är ett växande städföretag inom hemservicebranschen och har funnits sedan 2008. Vi är idag drygt 50 medarbetare och blir fler och fler varje månad. Vi är verksamma i hela Göteborg och Kungsbacka med omnejd. Vi erbjuder tjänster inom städservice, trädgårdsservice mm främst för privatpersoner men även företag. Vi har självklart kollektivavtal och alla trygghetsförsäkringar.

Varaktighet, arbetstid
80% eller mer

Publiceringsdatum
2018-06-29

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-31

Kontakt
Malin Waje malin.waje@boleva.se 031-401001

Företag
BOLEVA AB

Adress
BOLEVA AB
Norra Ågatan 10
41664 GÖTEBORG

Kontorsadress
Norra Ågatan 10 2 Vån

Jobbnummer
4231473

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Boleva AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Boleva AB: