Schemaläggare

3 / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
2016-01-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Schemaläggare" (publicerad 2016-08-01) ⬅️


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 3 i Stockholm, Solna, Täby, Södertälje, Gnesta eller i hela Sverige

3 vågar vara annorlunda. Vi är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade medarbetare som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt satta mål.

Vi söker nu en kollega med huvudsakligt ansvar för schemaläggningen inom 3Butik. Dessutom ingår det i rollen att vara Superuser för en rad viktiga system som dagligen används i verksamheten.

Du ansvarar för att vi använder vårt schemaläggningssystem på ett optimalt sätt utifrån kompetens, öppettider och förväntad efterfrågan från våra kunder. Genom detta arbete säkerställer du även att vi optimerar vår bemanning utifrån olika anställningsformer och sysselsättningsgrad. Dessutom arbetar du nära vår IT-ansvarige för att säkra driften och utvecklingen av våra interna system.

Du ingår i 3Butikernas ledningsgrupp och rapporterar direkt till Chef för 3Butikerna.

I ditt arbete ingår:

• Att vara delaktig i implementeringen av vårt nya schemaläggningssystem
• Agera som Superuser för vårt schemaläggningssystem och ansvara för att utbilda alla berörda medarbetare i hur systemets funktioner används.

• Arbeta operativt samt strategiskt med bemanningsplanering för att optimera verksamheten
• Följa upp och säkra att vår schemaläggning är kostnadseffektiv samt bidra till att vi fattar rätt beslut så att vi kan ge den bästa servicen till våra kunder/optimera försäljningen.
• Agera Superuser och ansvara för systemadministraton och hjälpa till vid utveckling av våra interna system, så som digital avtalssignering, verktyg för inventering, kassalösning, etc.

Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare erfarenhet av schemaläggning
• Gärna erfarenhet av att driva och leda projekt

• Microsoft office (Excel, Outlook, power point)
• Du har goda tekniska kunskaper.
• Du är analytisk, lösningsorienterad och ansvarstagande.
• Du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya områden/problem för att tolka och förstå verksamheten.

För att klara av arbetet är det en förutsättning att du har en bra samarbets- och kommunikationsförmåga och kan bygga varaktiga relationer med region- och butikschefer samt andra intressenter. Då vi är ett tillväxtföretag ser vi även att du som person är förändringsbenägen, idérik och kan bidra med din erfarenhet så att vi lyckas med uppdraget.  

Vad kan vi erbjuda dig?

Vi som jobbar inom 3Butik har roligt tillsammans. Vi jobbar hårt för att nå våra mål och vi firar våra segrar. Gillar du högt tempo där vi lever våra värderingar, så kommer du garanterat att trivas här. Om du vill växa tillsammans med oss så finns det stora utvecklingsmöjligheter. Visste du att vi har blivit utsedda till Europas femte bästa arbetsplats?

Om följande beskrivning stämmer in på dig önskar vi att du skickar in din ansökan redan idag. Vid frågor är du välkommen att kontakta Pontus Cederberg, Chef 3Butik, på 0735 - 33 70 08 eller Viktor Svensson, HR, på 0735 - 43 88 51.

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Publiceringsdatum
2016-01-12

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
3

Adress
3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm

Kontorsadress
Lindhagensgatan 98

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2611802

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 3

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 3: