Scandic Talk söker Receptionist 50%
Scandic Talk / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Scandic Talk i Stockholm Hotell Scandic Talk ligger vägg i vägg med Stockholmsmässan i Älvsjö och du tar dig lätt in till Stockholm city med pendeltåg eller bil på endast 10 minuter. Samtidigt finns det stora grönområden i hotellets närhet som lockar till utomhusaktivitet. Scandic Talk är ett modernt hotell fullt med upplevelser och möjlighet till avkoppling både för dig som är här i affärer och för dig som reser med familjen.
Vilka är vi och vad kan vi erbjuda dig?
Vill du vara en del av Nordens marknadsledande hotellkedja med nästan 230 hotell och 14000 medarbetare? Hos oss får du möjlighet att utvecklas genom inspirerande karriärvägar, både i Sverige och utomlands och vi ser gärna att du har vilja och potential att ta ytterligare steg inom vår organisation.
Är du vår nya Receptionist?
Då kommer du dagligen att möta de viktigaste personerna hos oss - våra gäster!
Vi söker dig som gillar att kombinera service i världsklass med försäljning.
Du älskar mötet med gästen, där du har en förmåga att snabbt skapa goda relationer. Du tar initiativ, är flexibel för förändringar och har förmågan att se lösningar, där andra ser problem. Vi ser att du kan hantera stressiga situationer och samtidigt kunna prioritera rätt saker. Att arbeta i team och vara en omtänksam kollega, ser vi som en självklarhet.
Vad är din roll?
Du är hotellets ansikte utåt, din roll är otroligt viktigt då du påverkar gästens intryck och vistelse. Du och dina kollegor har det övergripande ansvaret för att få våra gäster att känna sig som hemma. Som receptionist är det viktigt att vara uppdaterad och ha en övergripande syn över hotellets verksamhet och dess omgivning, vilket bidrar till service utöver det vanliga. Tjänsten är på 50% fast anställning.
Ansvarsområden
Möta, välkomna och finnas till för våra gäster Checka in och checka ut våra gäster Säkerställa att standard och koncept följs i enlighet med Scandics värderingar Skapa merförsäljning Arbeta med kassahantering Ta emot bokningar och frågor på telefonen Fakturera
Vi söker dig som har
Tidigare erfarenhet från serviceyrket Goda kunskaper i svenska och engelska (tal och skrift) Goda datakunskaper tex Fidelio, Opera och Micros
Meriterande
Kunskap i ytterligare språk Erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter Erfarenhet av konceptstyrd verksamhet och att följa givna tidsramar
Publiceringsdatum2016-09-29Kontaktuppgifter för detta jobbHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig chef, Nathalie Nelin på telefon 0709 735 584 eller maila på
nathalie.nelin@scandichotels.comObservera att inga ansökningar som skickas direkt på mejl kommer att behandlas, skicka din ansökan via länken nedan.
Alla ansökningar kommer att behandlas löpande varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan via länken nedan!
Varaktighet, arbetstid
Skift *
ErsättningEnligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-23
Ansökan kan skickas till e-postadress:
nathalie.nelin@scandichotels.comKlicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNathalie Nelin +46 709735584, +46 709735584
FöretagScandic Talk
AdressScandic Talk
Mässvägen 2
12580 Älvsjö
KontorsadressMässvägen 2
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3076970
Observera att sista ansökningsdag har passerat.