Scandic Skogshöjd söker Spachef
Scandic Skogshöjd / Hälsojobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla hälsojobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Scandic Skogshöjd i Södertälje Hotell Scandic Skogshöjd ligger i centrala Södertälje och endast 30 minuters bilresa från Stockholm city. Tillsammans med systerhotellet Scandic Södertälje som ligger vid motorvägen och Scania, så är Scandic den största aktören inom hotellnäringen.
Läget mellan Stockholm och Sörmland, ger dig närhet till en mängd olika attraktioner och sevärdheter. Ge dig in i Stockholms storstadspuls med alla de klassiska sevärdheterna eller ta dig ut på landsbygden för att uppleva storslagna slott. Stannar du i Södertälje har vi några alldeles egna guldkorn: Tom Tits Experiment, Torekällbergets friluftsmuseum precis runt hörnet och nära till flera golfbanor med mera.
Vilka är vi och vad kan vi erbjuda dig?
Vill du vara en del av Nordens marknadsledande hotellkedja med nästan 230 hotell och 14000 medarbetare? Hos oss får du möjlighet att utvecklas genom inspirerande karriärvägar, både i Sverige och utomlands och vi ser gärna att du har vilja och potential att ta ytterligare steg inom vår organisation.
Skogshöjd Spa är en plats för avkoppling. Vi har ett stort utbud av behandlingar för ansikte, kropp och själ. Njut av en stilla stund i jacuzzin eller simma i poolen. När du lämnar oss är du fylld av ny energi och ett inre välbefinnande.
S pa med försäljning och behandlingar är öppet torsdag till söndag. Övriga dagar är området öppet som en relaxavdelning utan bemanning.
Vill du leda utvecklingen av vårt spa till nya höjder?
Då har du ett genuint intresse för gästen, driften och dina medarbetare. Du är kreativ och har en "hands-on" attityd med förmågan att initiera, driva och verkställa idéer. Du ser positivt på förändringar, är flexibel och har lätt att se lösningar. Du är analytiskt lagd med en ständig nyfikenhet på siffror och resultat. Du har helhetsperspektiv, kan tänka strategiskt och ser nyttan av samarbete mellan olika avdelningar.
För att lyckas som ledare hos oss behöver du dessutom vara prestigelös, modig och se Scandics värderingar som dina egna!
Vad är din roll?
Som ledare hos oss har du förmågan att utveckla dig själv, dina medarbetare och verksamheten mot samma mål - nöjda gäster!
Du har det övergripande ansvaret för vår spaavdelning. Du har en passion för service och genom ditt ledarskap inspirerar och motiverar du dina medarbetare att leverera service i världsklass! I din roll kommer du att arbeta med nyckeltal och andra uppsatta mål som krav på din förmåga att prognostisera, planera och bemanna. Som Spachef har du ett extra stort ansvar att attrahera, rekrytera och utveckla morgondagens Scandicmedarbetare.
Tjänsten innebär att man utöver det administrativa arbetet är aktivt deltagande i driften av avdelningen och schemalagd vissa kvällar/helger.
Vi söker dig som har
Minst två års dokumenterad ledarerfarenhet
Minst tre års erfarenhet av arbete inom servicenäringen
Gymnasial utbildning
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande
Spaerfarenhet
Goda kunskaper i Scandicspecifika system
Utbildning inom hotell och/eller turism
Dokumenterad erfarenhet av budgetansvar
Kontakt
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig chef, Katarina Stylander på telefon +46 70 973 5161 eller maila på
katarina.stylander@scandichotels.comAlla ansökningar kommer att behandlas löpande varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan via länken nedan!
All kontakt från rekryteringsföretag undanbedes vänligt men bestämt.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare 20171214-20180114
Publiceringsdatum2017-12-14ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKatarina Stylander +46 851739100, +46 709735161
FöretagScandic Skogshöjd
AdressScandic Skogshöjd
Box 45
15121 Södertälje
KontorsadressTäppgatan 15
Jobbnummer 3855628
Observera att sista ansökningsdag har passerat.