SBB söker en fastighetsförvaltare - Stockholm

Rekrytering & Interimslösningar / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rekrytering & Interimslösningar i Stockholm, Kalmar, Borås, Göteborg, Kungsbacka eller i hela Sverige

SBB söker en fastighetsförvaltare - Stockholm

Samhällsbyggnadsbolaget grundades av Ilija Batljan 2016. Affärsidén kommer från grundarens stora samhällsengagemang. Bolagets fokus är långsiktigt ägande av bostads- och samhällsfastigheter samt utvecklingsfastigheter.

Med hjälp av ett starkt kassaflöde och långa hyreskontrakt kan företaget fortsätta utvecklas och expandera. Tack vare vårt fokus på långsiktighet kan vi uppfylla vår ambition att bli Nordens största bolag för bostäder och samhällsfastigheter. Bolagets mål är att inneha ett fastighetsbestånd till ett värde av 20-25 miljarder kronor inom fem år.

SBB tilldelades pris som Årets fastighetsbolag vid Fastighetsgalan 2018. Läs mer om vår verksamhet på (http://www.sbbnorden.se/) www.sbbnorden.se (http://www.sbbnorden.se)

Vill du arbeta på ett expansivt och framåtriktat fastighetsbolag med ett fastighetsvärde på 23 miljarder?

Tjänsten

SBB fortsätter sin kraftiga expansion och söker nu en engagerad och affärsdriven fastighetsförvaltare till Stockholm. I rollen har du totalansvar för tilldelat bestånd som består av bostäder och samhällsfastigheter i Stockholm och Mälardalen. Rollen är varierad och du kommer att spendera hälften av din tid ute i fastigheterna och resterande med administration samt det strategiska arbetet. Du erbjuds en bred och självständig roll som du får stora möjligheter att forma och växa i.

Publiceringsdatum
2018-05-31

Dina arbetsuppgifter
• Hyresförhandling och avtalsskrivning

• Budget- och resultatansvar

• Förbättra driftnettot för respektive fastigheter

• Underhållsplanering och affärsplan

• Arbeta aktivt med utveckling och värdedrivande åtgärder i ditt bestånd

• Kravställare i ombyggnationer och lokalanpassningar
• Upphandling
• Kontakt med hyresgäster

Kvalifikationer
• Relevant utbildning, inom fastighetsförvaltning, ekonomi eller juridik
• Några års erfarenhet av förvaltning med tyngdpunkt på de ekonomiska och juridiska delarna
• Erfarenhet av hyresförhandling
• Erfarenhet av budgetarbete och ekonomisk rapportering
• Övergripande förståelse för tekniken i fastigheterna

Dina personliga egenskaper
Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och din drivkraft. Vi söker dig som får energi av att leverera resultat och bidra till utveckling. Din affärsmässighet och förmåga att driva processer framåt utmärker dig. Du är tydlig i din kommunikation och kravställning samt trivs med att arbeta strukturerat. SBB är ett entreprenöriellt bolag där varje medarbetare tar ansvar och bidrar med positiv energi och affärsmässighet.

Din ansökan

I denna rekrytering samarbetar SBB med Newsec Competence. Urval och intervjuer sker löpande, ansök så snart du kan. För frågor angående tjänsten, vänligen kontakta rekryteringskonsult Emelie Sahlsten på 0700-125257.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emelie Sahlsten emelie.sahlsten@newsec.se +46 700 125 257

Företag
Rekrytering & Interimslösningar

Adress
Rekrytering & Interimslösningar
Grev Turegatan 7
10249 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 7, Stockholm

Jobbnummer
4178442

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rekrytering & Interimslösningar

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rekrytering & Interimslösningar: