Samordnare till personlig assistans

Borlänge kommun, Sociala sektorn/personlig assistans / Administratörsjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Borlänge kommun, Sociala sektorn/personlig assistans i Borlänge

Är du en person som trivs med administrativa arbetsuppgifter? Gillar du utmaningar och vill vara med på en utvecklingsresa? Då är du förmodligen den samordnare vi söker!
På personlig assistans arbetar idag samordnare och enhetschefer tillsammans för att skapa en så bra vardag som möjligt för våra borlängebor.

Då en av våra samordnare sökt sig mot nya utmaningar söker vi nu en positiv och självständig person som vill vara med på vår resa.
Som samordnare inom personlig assistans arbetar du tätt med enhetscheferna och samordnar delar av arbetet på deras enheter. Totalt har personlig assistans tio enhetschefer och du kommer att arbeta mot några av dessa. Förutom att ha ett nära samarbete med övriga samordnare kommer du även ha ett nära samarbete med våra personliga assistenter.

Tillsammans med samordnar- och chefskollegor arbetar du för att utveckla verksamheten. Vårt fokus i arbetet är våra borlängebor och värdegrunden genomsyrar vår vardag.

• Jag finns här för borlängebon
• Jag gillar utmaningar
• Jag möter varje människa med öppenhet


Publiceringsdatum
2019-04-25

Arbetsuppgifter
Vi arbetar med datorn som främsta verktyg så det är viktigt är att du är en van dataanvändare.
Exempel på arbetsuppgifter som samordnare hos oss är: arbetstidsförläggning, arbetsplatsplacering, semesterplanering, tidrapportering till Försäkringskassan, att föra minnesanteckningar/protokoll, hantera fakturor, föra statistik, beställningar med mera.

Tidrapporteringen till Försäkringskassan görs idag digitalt i FAST och schemaplanering i Heroma. Vi arbetar tätt med vår bemanning och det är i Internetplatsen som våra bokningar av vikarier och pool sker. Fakturahantering sker i Raindance. Vi ser gärna att du som söker har hanterat Excel tidigare.


Kvalifikationer
Krav på utbildning är 3-årigt gymnasium med lämplig inriktning.
Tidigare erfarenhet av administration och samordning är ett krav, meriterande om du gått någon utbildning inom administration och samordning. Erfarenhet av Heroma och FAST är meriterande.

Dina personliga egenskaper är att du är strukturerad, ansvarsfull, flexibel och positiv.

ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Borlänge kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan via länken digitalt och inte på annat sätt.

Välkommen med din ansökan!

ANNONSSÄLJARE OCH KANDIDATFÖRMEDLINGSFÖRETAG UNDANBEDES VÄNLIGT OCH BESTÄMT!

Om du har frågor om ansökan, kontakta Vismas telefonsupport på tel 0771-693 693.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde snarast.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-09
Ange följande referens när du ansöker: A872446
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jenny Rehnqvist jenny.rehnqvist@borlange.se 0243-663 99

Företag
Borlänge kommun, Sociala sektorn/personlig assistans

Adress
Borlänge kommun, Sociala sektorn/personlig assistans
Stadshuset Röda vägen 50
78181 Borlänge

Kontorsadress
Röda vägen 50 78181 BORLÄNGE

Jobbnummer
4750562

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Borlänge kommun, Sociala sektorn/personlig assistans

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Borlänge kommun, Sociala sektorn/personlig assistans: