Samordnare till myndighet i utveckling

Perido AB / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Linköping, Motala, Norrköping, Haninge, Katrineholm eller i hela Sverige

Nu söker Perido en serviceinriktad samordnare till en välkänd myndighet. Som samordnare tillhör du ett team om ungefär 20 personer och tjänsten är placerad på myndighetens kontor i centrala Linköping.

I denna tjänst får du utlopp för din noggranna, organiserade och strukturerade personlighet när du granskar, kontrollräknar och jämför uppgifter. Du kommer att sköta breda administrativa uppgifter, däribland registrera inkomna handlingar, registrera ansökningar och sköta digital och manuell posthantering. Det sker konstant förändringar i arbetsuppgifterna i och med att avdelningen ständigt utvecklas vilket innebär att du kommer få stor variation i arbetet.

Vi söker dig som är en positiv och serviceinriktad person. Du är öppen för förändringarna som sker i organisationen och jobbar gärna med varierande arbetsuppgifter. Vi tror att du tidigare har arbetat med kundkontakt vilket har gjort dig serviceminded och gett dig en god kommunikativ förmåga, både med kunder och kollegor. Vidare är du en person som uppskattar att samarbeta och trivs när tempot är högt.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-03-02

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning med inriktning mot ekonomi eller samhälle
• Minst ett (1) års erfarenhet av serviceyrke med kundkontakt
• Erfarenhet av att arbeta med datoriserade telefonväxlar och hänvisningssystem
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande
• Erfarenhet av att registrera ärenden i datoriserade ärendehanteringssystem

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2018-09-15. Tillträde 2018-03-15.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en strukturerad person som vill jobba administrativt, men som samtidigt vill jobba i ett team? Vill du arbeta med breda administrativa uppgifter i en myndighet som utvecklas? Om detta låter intressant så har vi kanske jobbet för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16615DP i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-31
Ange följande referens när du ansöker: 16615DP
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
3996286

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: