Samordnare till kundtjänst

Stockholm Vatten AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stockholm Vatten AB i Stockholm, Botkyrka, Ekerö, Salem, Nacka eller i hela Sverige

Vill du jobba för att Stockholm ska bli världens mest hållbara stad? Vi är Sveriges ledande vatten- och avfallsbolag som varje dag tar ansvar för stockholmarnas och miljöns bästa i allt vi gör, både nu och för kommande generationer. Tillsammans arbetar vi för att Stockholm ska bli världens mest hållbara stad.

Publiceringsdatum
2023-12-12

Arbetsuppgifter
Som samordnare tillhör du enheten kundtjänst och kommer att ha en viktig roll tillsammans med förvaltningsledare, teamledare, kundtjänstchef och kundtjänsthandläggare. Du kommer att vara en viktig länk inom och utanför vår vår kundtjänst där du kommer bland annat samordna värdekedja för att säkra kvalitén på kundtjänst. Exempel på andra arbetsuppgifter är:
• Delta i utveckling av processer kopplad till kundtjänst
• Supporterar vid framtagning av lathundar, kontaktkartor och riktlinjer
• Telefon- och beteendecoachning
• Vara projektledare för delprojekt
• Delta i den övergripande planeringen för enheten och utveckling
• Representera kundtjänst i olika forum

Tjänsten är på heltid och är en tillsvidareanställning. Du kommer att vara placerad på vårt kontor på Ulvsunda

Kvalifikationer
För att lyckas i den här rollen ser vi att du har:
• Högskoleutbildning eller likvärdig arbetslivserfarenhet
• Goda kunskapar i svenska, tal och skrift

Det är meriterande ifall du har erfarenhet från telefoncoachning samt flera års arbetslivserfarenhet från ett operativt arbete från en kundtjänstmiljö. Erfarenhet från processutveckling får du även gärna ha erfarenhet ifrån samt från processverktyget B2C. Har du även erfarenhet från vatten- och/ eller avfallsbranschen är det positivt.

Som person är du drivande och förändringsbenägen i ditt arbetssätt. Du gillar att samarbeta med andra och är en duktig kommunikatör. Du jobbar mot tydliga mål och är bra på at planera ditt arbete, både på kort- och långsikt.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "C165810".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Stockholm Vatten AB (org.nr 556210-6855)

Arbetsplats
Stockholm Vatten och Avfall, Kund

Kontakt
Kundtjänstchef
Jessica Lindmark
08-522 126 04

Jobbnummer
8324841

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stockholm Vatten AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholm Vatten AB: