Samordnare till kundcenter och växel
Folkuniversitetet / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Folkuniversitetet i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Folkuniversitet är ett studieförbund som bedriver folkbildning och vuxenutbildning på ett 40-tal orter i Sverige. Vi är bildade av de fem stiftelserna Kursverksamheten vid Stockholms, Uppsalas, Göteborgs, Lunds respektive Umeås universitet. Folkuniversitetet är fristående från politiska, religiösa och fackliga intressen.
SAMORDNARE TILL VÅRT REGIONALA KUNDCENTER OCH VÄXEL
Kundcentrat handhar samtliga kursanmälningar, ger studierådgivning och marknadsför hela vårt kursutbud i regionen. Som medarbetare i vårt kundcenter och växel är du spindeln i nätet. Du möter våra kunder främst genom telefon, men även via mejl. Det kräver en stor kunskap om organisationen med dess olika avdelningar och utbud, vars personal du samarbetar mycket med. Du initierar och deltar i utvecklingsprojekt och arbetar kontinuerligt med proaktiv kundvård.
Vi söker nu en drivande samordnare till kundcenter/växel med bas i Göteborg.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Som samordnare ska du leda och fördela arbetet i kundcenter/växel med ansvar för den dagliga verksamheten och dess medarbetare.
Du ska fortsätta ett redan utvecklat samarbete med regionens avdelningar och genom positivt ledarskap skapa förutsättningar för ett fortsatt utvecklat kundmottagande i regionen.
Du ska i samarbete med servicechef utveckla sektionen och dess arbetsuppgifter.
Publiceringsdatum2012-05-31ProfilDu har god utbildningsbakgrund och erfarenheter av arbetsledning. Intresse och erfarenhet finns även inom marknadsföring och försäljning. God service och ett kundorienterat arbetssätt kommer naturligt för dig. Du är strukturerad och lösningsfokuserad och kan hantera snabba förändringar på ett smidigt sätt. Flexibilitet är en förutsättning för dig i ditt arbete, likaså god kommunikation i alla led. Du är bra på motivationsarbete och på att locka fram varje individs potential. Du är van vid att formulera dig muntligt som skriftligt i såväl svenska som engelska, övriga språk är meriterande. Du har en mycket god digital kompetens.
Anställningsform: Tillsvidareanställning. Tillträde snarast efter överenskommelse.
Tjänstgöringsvolym: Heltid
Sista anmälningsdag: 2012-06-14
För ytterligare information om tjänsten, kontakta servicechef Anna Theander
e-post:
anna.theander@folkuniversitetet.seFacklig kontaktperson för Akademikerförbunden är Emma Simonsson Vento, tfn 031-10 65 23 resp. för Unionen Ing-Marie Blomström tfn 031-10 65 41
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-06-14
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Theander,
anna.theander@folkuniversitetet.seFöretagFolkuniversitetet
AdressFolkuniversitetet
Box 6901
10239 Stockholm
Jobbnummer 1259530
Observera att sista ansökningsdag har passerat.