Samordnare till daglig verksamhet, Partille kommun

Partille kommun, Daglig verksamhet / Vårdarjobb / Partille
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla vårdarjobb i Partille, Göteborg, Lerum, Mölndal, Härryda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Partille kommun, Daglig verksamhet i Partille

Partille kommun har idag 38 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 800 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda.

Daglig verksamhet vänder sig till vuxna personer med intellektuell funktionsnedsättning, autism eller hjärnskada förvärvad i vuxen ålder som saknar arbete och inte utbildar sig. För att kunna ta tillvara på varje persons intresse och resurser har vi ett brett utbud av verksamheter på olika platser i kommunen.

Vi söker nu en samordnare!


Publiceringsdatum
2019-11-12

Arbetsuppgifter
Som samordnare på daglig verksamhet kommer du, tillsammans med befintlig samordnare och två enhetschefer att arbetsleda och fungera som ett metodstöd mot våra arbetsgrupper på våra enheter. Du vägleder och finns som ett nära stöd för kollegor i det dagliga arbetet där du följer upp och utvärderar vardagen. Tillsammans ser vi till att kvalitetssäkra social dokumentation och vårt pedagogiska arbete samtidigt som vi kan fokusera på bemötande, förhållningssätt och värdegrundsfrågor. Som samordnare kommer du även att stötta enhetschef i exempelvis rekryteringsfrågor. Vidare kommer du att arbeta med brukarflöde och rapporter samt ta fram statistik och omvärldsbevakning.

Vad erbjuder vi dig?
Du får ett omväxlande och utmanande arbete där du får möjlighet att växa och utvecklas som person. Du blir en del av ett engagerat team som har blicken framåt och som vill och vågar driva utveckling, stort som smått. Hos oss får du ett fritt arbete under stort ansvar och ett nära och coachande ledarskap runt dig.



Kvalifikationer
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning med inriktning mot funktionshinder. Har du dessutom utbildning i personalarbete och/eller AKK är det ett stort plus. Du har dokumenterad erfarenhet av att leda arbetsgrupper och har du erfarenhet av att leda i förändringsarbete ser vi det som meriterande. Körkort är ett krav.

För att lyckas i rollen som samordnare är du en trygg person med förmågan att få andra att växa. Du delar våra värdeord som är allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Det visar du genom att vara tydlig och ha ett professionellt bemötande mot kollegor, deltagare och anhöriga. Du har viljan att vara en nyckelperson i vår organisation och strävar efter att utveckla dig som person samt vårt arbete.

Vi ser fram emot din ansökan!


ÖVRIGT
Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden.

Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas.

Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: 2020-01-01 eller enligt överenskommelse.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Partille kommun, Daglig verksamhet

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "371/19".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Partille kommun (org.nr 212000-1272)

Arbetsplats
Partille kommun, Daglig verksamhet

Jobbnummer
4952777

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Partille kommun, Daglig verksamhet

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Partille kommun, Daglig verksamhet: