Samordnare, ref.nr 28/14

Kalix kommun / Administratörsjobb / Kalix
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Kalix, Haparanda, Luleå, Överkalix, Övertorneå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kalix kommun i Kalix, Övertorneå, Arvidsjaur, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Anställningen ingår i kommunens administrativa serviceenhet.

Publiceringsdatum
2014-02-21

Dina arbetsuppgifter
Arbetet som samordnare omfattar att självständigt utföra sammanställningar, framtagande och bearbetning av underlag för omvärldsbevakningar och annan verksamhetsutveckling, skapa presentationer. I anställningen ingår också att vara sekreterare samt övriga administrativa arbetsuppgifter som förekommer i en flexibel organisation. ?

Kompetenser:
Gymnasieutbildning, god datorvana och IT-kunskaper.
Meriterande om Du har erfarenhet av:
•           Arbete i olika befattningar inom den kommunala verksamheten
•           Kännedom om kommunala verksamhetssystem
•           Erfarenhet att arbeta i en politisk styrd organisation
För att fungera som samordnare är det viktigt att du både klarar av att arbeta självständigt samtidigt som det också innebär ett nära samarbete med många yrkeskategorier.

Övrig information
Anställningen är tillsvidare på deltid 50%
Din ansökan behandlas enligt personuppgiftlagen (PUL)
Vi tar emot din ansökan fram till 2014-03-04
Tillträdesdag: snarast eller efter överenskommelse

Kontakt
För arbetsgivaren:
Maria Andersson, administrativ servicechef, 0923-659 90, 070-267 19 06

För arbetstagarorganisationen:
Anita Fjällström, vision, 0923-654 64
Benny Rönnqvist, vision, 070-650 03 61

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-03-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Larsson

Företag
Kalix Kommun

Adress
Kalix Kommun
Nygatan 4
95281 Kalix

Jobbnummer
1788234

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kalix kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kalix kommun: