Samordnare med erfarenhet av tekniskt projektarbete, Stockholm
Shaya Solutions AB / Maskiningenjörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla maskiningenjörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Om konsultuppdraget
• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: Ca. 9 månader
• Uppdragsstart: Enligt ök.
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: 100%
• OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Publiceringsdatum2022-02-09Dina arbetsuppgifterKunden söker nu en Samordnare med erfarenhet av tekniskt projektarbete. Inom projektet kommer stora mängder teknisk dokumentation tas fram och hanteras, kunden behöver därför förstärkning till sitt team. En bra förståelse och kunskap om teknisk dokumentation är nödvändigt för uppdraget.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
• Minst 2 års erfarenhet av tekniskt projektarbete.
• Minst 6 månaders erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete innehållande planering och leverantörskontakter.
• Minst avslutad Högskoleingenjörsutbildning inom relevant område (exempelvis Elektro, Maskin).
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
• Projektarbete inom något av områdena spårmiljö, signalsystem eller spårbunden trafik under minst 1 år
• Arbetat med offentlig upphandling inom något av områdena spårmiljö, signalsystem eller spårbunden trafik.
• Inom valfritt område skapat och/eller granskat ritningar i minst 6 månader
Önskemål om personliga egenskaper:
• God samarbetsförmåga.
• Goda svenska-kunskaper i tal och skrift.
• Goda engelska-kunskaper i tal och skrift.
• Analytisk och systematisk förmåga samt strukturerad.
______________________
Hur du kommer vidare
• Sök uppdraget genom denna annons
• I ansökan anger du ett kravställt timpris
• Lägg in ett CV på svenska i word-format
• Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag, 9 mån
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagShaya Solutions AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)
Jobbnummer 6328132
Observera att sista ansökningsdag har passerat.