Samordnare/kundansvarig inom assistans; Alminia AB; Stockholm
Alminia AB / Administratörsjobb / Sundbyberg
2017-04-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Samordnare/kundansvarig inom assistans; Alminia AB; Stockholm" (publicerad 2019-11-08) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Alminia AB i Sundbyberg,
Stockholm,
Sollentuna,
Huddinge,
Uppsala eller i
hela Sverige Rollen innebär att du ska vara den drivande kuggen i hjulet för kontorets utveckling och verksamhet samt spindeln i nätet kring våra kunder och medarbetare så att de får den i särklass bästa personlig assistans och service.
Arbetsuppgifter/kravspecifikation samordnare/kundansvarig
• Upprätta nya avtal
• Rekrytera medarbetare samt ansvara för schemaläggning och bemanning
• Ansvara för kundernas beslut och dokumentation
• Delta i säljorganisationen
• Delta i hälso- och arbetsmiljöarbetet
• Delta i APT möten
• Samt diverse kontorsarbete
Du bör ha några års erfarenhet av arbete som samordnare/kundansvarig inom Personlig Assistans.
Körkort är ett krav.
Vi välkomnar dig som är drivande, kommunikativ, handlingskraftig, organiserad, som kan hålla många bollar i luften, social och trivs i en företagskultur där man tar initiativ och är flexibel.
Maila din ansökan till ;
jobb.sundbyberg@alminia.seArbetstider och omfattning:
Tillsvidare, sex månaders provtid.
Heltid, måndag - fredag (dagtid) samt beredskap
Tjänsten startar:
Enligt överenskommelse
Ersättning:
Månadslön, fast
Sista dag att ansöka är 2017-05-15
Varmt välkommen med din ansökan, löneanspråk, CV och Personliga Brev
Ange referens "Samordnare"
Arbetsgivare
Almina AB
Järnvägsgatan 26 A
172 35 Sundbyberg
Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba som samordnare/kundansvarig inom funktionsnedsättning
Som person är du strukturerad, noggrann och självgående. Vi ser att du har lätt för att skapa långvariga relationer och har ett brinnande intresse för människor. För att lyckas i rollen så krävs det att du är social, servicemedveten och har en väl utvecklad samarbetsförmåga.
Alminia AB grundades 1995 och är assistansanordnare för personer med funktionshinder som har rätt till personlig assistent (enligt LSS och Socialförsäkringsbalken). Vi har ca 550 medarbetare i hela landet och finns på 11 orter i Sverige.
Alminia söker nu en samordnare/kundansvarig till vårt kontor i Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare, efter 6 månaders provtid.
Publiceringsdatum2017-04-19Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-15
Ange följande referens när du ansöker: "Samordnare"
FöretagAlminia AB
AdressAlminia AB
Järnvägsgatan 26A
17235 Sundbyberg
KontorsadressJärnvägsgatan 26A
Jobbnummer 3447251
Observera att sista ansökningsdag har passerat.