Samordnare/kundansvarig inom assistans; Alminia AB; Linköping

Alminia AB / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alminia AB i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Motala, Norrköping eller i hela Sverige

Rollen innebär att du ska vara den drivande kuggen i hjulet för kontorets utveckling och verksamhet samt ha ett stort engagemang kring våra kunder och medarbetare så att de får den i särklass bästa personlig assistans och service.

Arbetsuppgifter/kravspecifikation samordnare/kundansvarig

• Upprätta nya avtal
• Rekrytera medarbetare samt ansvara för schemaläggning och bemanning
• Ansvara för kundernas beslut och dokumentation
• Delta i säljorganisationen
• Delta i hälso- och arbetsmiljöarbetet
• Leda APT möten
• Samt diverse kontorsarbete

Du bör ha några års erfarenhet av arbete som samordnare/kundansvarig inom Personlig Assistans.
Körkort är ett krav.
Vi välkomnar dig som är drivande, kommunikativ, handlingskraftig, organiserad, som kan hålla många bollar i luften, social och trivs i en företagskultur där man tar initiativ och är flexibel.

Maila din ansökan till ; sarah.glader@alminia.se

Arbetstider och omfattning:
Vikariat med chans till förlängning.
Heltid, måndag - fredag (dagtid) samt beredskap

Tjänsten startar:
Enligt överenskommelse

Ersättning:
Månadslön, fast

Varmt välkommen med din ansökan, löneanspråk, CV och Personliga brev

Ange referens "Samordnare"

Arbetsgivare
Almina AB
Sparregatan 2
Linköping 58221

Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba som samordnare/kundansvarig inom funktionsnedsättning

Som person är du strukturerad, noggrann och självgående. Vi ser att du har lätt för att skapa långvariga relationer och har ett brinnande intresse för människor. För att lyckas i rollen så krävs det att du är social, servicemedveten och har en väl utvecklad samarbetsförmåga.

Meriterande är om du är flerspråkig.

Alminia AB grundades 1995 och är assistansanordnare för personer med funktionshinder som har rätt till personlig assistent (enligt LSS och Socialförsäkringsbalken). Vi har ca 550 medarbetare i hela landet och finns på 11 orter i Sverige.

Alminia söker nu en samordnare/kundansvarig till vårt kontor och fantastiska gäng i Linköping.

Varaktighet, arbetstid
Vikariat i minst 3 månader därefter chans till förlängning.

Publiceringsdatum
2019-05-21

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-07
Ange följande referens när du ansöker: "Samordnare"

Företag
Alminia AB

Adress
Alminia AB
Sparregatan 2
58221 Linköping

Kontorsadress
Sparregatan 2

Jobbnummer
4801140

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alminia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alminia AB: