Samordnare inom hemtjänsten i Göteborg

AB Bra Omsorg i Sverige / Undersköterskejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla undersköterskejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Bra Omsorg i Sverige i Göteborg, Örebro eller i hela Sverige

AB Bra Omsorg i Sverige arbetar inom hemtjänst, enligt Socialtjänstlagen (SoL). Utifrån beviljat beslut, ges omsorg- och serviceinsatser till äldre i deras enskilda hem, och vi värnar om att våra kunder alltid blir gott bemötta och av personal med rätt kompetens och utbildning. '

Vill du vara med och göra skillnad för våra äldre? Vi är ett bolag som strävar efter att erbjuda professionellt stöd och omsorg av högsta kvalitet, och letar nu efter nya medarbetare för att stärka och utöka vår arbetsgrupp!

Vi söker en samordnare.
Du ska ha arbetserfarenhet inom hemtjänst, vård och omsorg, samt olika arbetsledande och administrativa uppgifter, så som, dokumentation. Du ansvarar för budget, personal, arbetsmiljö och verksamhetsutveckling. En hel del blandad administration.

Du ska även ha en utbildning inom vård och omsorg, socionom eller annan utbildning som verksamhetsansvarig anser vara likvärdig. Goda kunskaper i tal och skrift på svenska är ett krav och andra språkkunskaper är meriterande. Körkort är ett krav.

Som person krävs det att du är lösningsfokuserad och pedagogisk i ditt arbete. Du ska kunna samarbeta med dina kollegor, samtidigt som du ska trivas i ett självständigt arbete. Du ska vara lyhörd, stresstålig samt ha ett professionellt bemötande gentemot dina kollegor och kunder med en god servicekänsla. Du ska vara utvecklingsinriktad, flexibel och visa engagemang i ditt dagliga arbete. Du bör ha ett gott sinne för ordning, administration och annat pappersarbete.
Stor vikt läggs på personlig lämplighet!

Vi utför insatser i den enskildes hem på uppdrag av kommunen, därav blir en planerares uppgifter av omvårdnads- och servicekaraktär i den enskildes hem, inom hemtjänstverksamheten. Du ska kunna ge dina medarbetare stöd i arbetsmetoder och rutiner som finns inom verksamheten, samt kunna representera AB Bra Omsorg i Sverige i kontakt med olika myndigheter, anhöriga och kunder. Du ska kunna säkerhetsställa att uppgifterna blir genomförda utan fördröjning.
Arbetsuppgifterna som samordnare varierar, där vissa dagar kan innebära enbart jobb ute på fältet hos våra kunder, och andra dagar varierande arbete med administrativa uppgifter. Det är din uppgift att se till att det dagliga fungerar, och att både personal och brukare får bästa möjliga stöd och hjälp.

Vi arbetar i en digital miljö så det är viktigt att du är kompis med datorn och kan de hantera vanligaste programmen som office-program, webbläsare, sökfunktioner mm och har förmågan att snabbt lära dig nya program.

Publiceringsdatum
2021-01-05

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-02-04

Adress
AB Bra Omsorg i Sverige
Karlagatan 3
41661 GÖTEBORG

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "SO2003".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
AB Bra Omsorg i Sverige (org.nr 559151-8773)
Karlagatan 3 (visa karta)
416 61  GÖTEBORG

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: jobb@bra-omsorg.se

Arbetsplats
Bra Omsorg i Sverige, AB

Jobbnummer
5512373

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Bra Omsorg i Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Bra Omsorg i Sverige: