Samordnare för Internservice

Bolagsverket, Administrativa avdelningen / Vaktmästarjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla vaktmästarjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bolagsverket, Administrativa avdelningen i Sundsvall

Bolagsverket är myndigheten för företagsregistrering, företagsinteckningar och andra bolagsfrågor. Med vår service och vårt näringslivsregister har vi uppdraget att ge goda förutsättningar för näringslivet.
Vi finns i Sundsvall.
Vi strävar efter att vår arbetsplats ska spegla mångfalden i samhället. På Bolagsverket vill vi inspirera till goda levnadsvanor och ökat hälsomedvetande hos våra anställda främst i form av en väl utbyggd friskvård.

ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER
Enheten har totalt 13 medarbetare. På enhetens uppdrag ligger att ansvara för Bolagsverkets inköp, för de förvaltningsrättliga frågorna samt för den interna servicen i huset. På internservice arbetar 10 medarbetare med bl a fastighetsservice, larm och brandskydd, inpasseringssystem, posthantering, lokalvård m.m.
I december 2008 kommer Bolagsverket att flytta till nya lokaler i Sundsvalls inre hamn. För enhetens del kommer det att innebära att vissa arbetsuppgifter tillkommer och vissa försvinner. De största förändringarna blir för enhetens del att all lokalvård kommer att läggas ut på en extern entreprenör samtidigt som nya arbetsuppgifter tillkommer i form av ett ansvar för Bolagsverkets matsal.

Som samordnare kommer du att ansvara för den dagliga driften av Internservice. Du blir direkt underställd enhetschefen för upphandling och intern service. I rollen som samordnare ingår att fördela resurserna i gruppen, planera och följa upp verksamheten samt vidareutveckla metoder och arbetssätt inom verksamhetsområdet tillsammans med enhetschefen. Något personalansvar ingår inte i samordnarens arbetsuppgifter. Uppskattningsvis uppgår samordningsansvaret till ca 20 % av den totala arbetstiden och övrig tid arbetar du som vaktmästare i den dagliga driften.

Publiceringsdatum
2007-12-11

Kvalifikationer
Du har gått 3 årigt gymnasium eller annan utbildning som vi bedömer likvärdig. Vidare har du erfarenhet som samordnare alternativt erfarenhet av arbete i arbetsledande ställning. Du är tekniskt intresserad, tycker om att jobba med service och det är en fördel om du har arbetat med någon form av intern service. Ditt intresse för att jobba med människor är stort, liksom din samarbetsförmåga och din förmåga att se möjligheter och lösningar. Du är tydlig, lyhörd och resultatinriktad. Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift är ett krav.

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidare (Enl. överenskommelse)

Ersättning
Kontakt
Kristina Davidsson, Enhetschef , 060-184542, 070-660 45 42
Fackliga representanter för SACO, SEKO och ST , 060-18 40 00

Så ansöker du
Ansök via vår Webb-plats:
http://www.offentligajobb.se/cv/cv/default.aspx?oj=true&EmployerAddID=106748

Sista ansökningsdag 2008-01-18
Ange följande referens när du ansöker: 48/07

Företag
Bolagsverket, Administrativa avdelningen
85181 Sundsvall
Mer information på www.bolagsverket.se

Jobbnummer
74324

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bolagsverket, Administrativa avdelningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bolagsverket, Administrativa avdelningen: