Samordnare / administratör / koordinator för omgående start

Bravura / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-05-16

Företaget
Företaget är en av de ledande aktörerna i Sverige inom skötsel och anläggning av utomhusmiljöer, såsom parker och grönområden. De arbetar för både offentlig sektor, fastighetsbolag, byggbolag och bostadsrättsföreningar och driver sin verksamhet från deras olika kontor runt om i Sverige. I hela koncernen arbetar dryga 600 medarbetare varav cirka 25 personer jobbar i den aktuella regionen runt Borås under högsäsong. Företaget fortsätter att expandera och söker fler medarbetare under 2017.

Tjänsten är konsultuppdrag på tre månader med mycket goda chanser till förlängning.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som samordnare arbetar du med fakturahantering där du skriver, attesterar och administrerar företagets fakturor. Du arbetar även med löneadministration där du ansvarar för att dessa registreras korrekt. Rollen innebär även intern kontakt med kollegor där du är behjälplig med beställningar. Du har även viss kundkontakt över telefon där du besvarar frågor alternativt skickar vidare kunden till en lämplig kontaktperson i företaget. Som administratör tillhör du det administrativa teamet och du arbetar i nära samarbete med företagets projektkoordinator.


Kvalifikationer
• Tidigare arbetslivserfarenhet av en administrativ roll
• Du har god dator- och systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska
• Körkort B
• Det är starkt meriterande om du har kunskaper i Agresso samt i Excel

Vi tror att du som söker tjänsten är en person med positiv energi som trivs i en roll där du självständigt får ta dig an dina arbetsuppgifter och driva ditt arbete framåt. Du har intresset och förmågan att hjälpa andra och du anstränger dig för att hitta lösningar. Du är noggrann och har en fallenhet för att skapa struktur och att vidhålla denna i ditt dagliga arbete.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: Administration, admin, fakturering, löner, löneadministration, lönehantering, dokumentering, dokumentation, samordnare, koordinator, arbetsedare, enptreprenad, projekt, heltid, Göteborg, konsult

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Dubar helena.dubar@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4145054

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: