Samordnande coach på kundtjänst, Cabonline
TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Erfaren inom kundtjänst och söker ny utmaning? Vi söker en medarbetare med samordningsansvar till Cabonline i Stockholm. Sök nu!
Vi söker en samordnande medarbetare till Cabonlines kundservice i Stockholm. Har du vana av kundtjänst, ledarskap och en vilja att axla en ansvarsfull roll på ett växande bolag? Här kommer du att koordinera och planera ditt och andras dagliga arbete och agera spindeln-i-nätet för att verksamheten ska flyta på så smidigt som möjligt. Låter detta intressant för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
På Cabonlines kundtjänst erbjuds du en omväxlande tjänst med många kontaktytor och mycket ansvar - perfekt för dig som är en fena på kundkontakt och att bygga relationer. Du kommer vara en del av ett tight team som hjälper och stöttar varandra, såväl kollegor som chefer, för att ständigt leverera på topp. På Cabonline finns det tydliga utvecklingsmål och en möjlighet att växa i din yrkesroll samt på sikt ta dig an fler utmaningar inom bolaget.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Den här kundtjänst-avdelningen riktar sig mot det dagliga arbetet gentemot taxiförare i hela Sverige. I din roll kommer du att leda och fördela det dagliga arbetet på avdelningen samtidigt som du jobbar operativt i kommunikationen med förarna. Du kommer bygga upp täta och återkommande dialoger med din kundkrets med möjlighet att bygga upp bra och långvariga kundrelationer. I rollen kommer du att:
* leda och fördela det operativa arbetet
* ta emot inkommande samtal
* sköta administration i systemet i form av föra händelselogg och sammanställa statistik
* utveckla rutiner och arbetssätt för att förbättra verksamheten
* coacha kollegor
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
I rollen kommer du vara en del i ett team som tillhör en större avdelning inom kundtjänst. Dina arbetstimmar fördelas under dagen mellan 06.00 - 22.00, där du antingen har pass mellan 06.00-14.00 eller 14.00 och 22.00. Detta jobb är på heltid och startar enligt överenskommelse. Cabonlines kontor ligger i stora och luftiga lokaler i Sundbyberg.
VEM ÄR DU?
Till denna roll inom kundtjänst tror vi att du:
* har jobbat med kundservice och i den rollen coachat andra (i en roll som teamleader eller coach)
* är servicemässig och duktig på att bygga och förvalta kundrelationer
* är en duktig administratör
* har god IT-/datorvana
Förutom detta tror vi även att du som person är en skicklig problemlösare som tar stort ansvar över ditt arbete och dina ärenden. Du är också flexibel när det kommer till att anpassa sig till kundens önskemål och behov. Sist, men allra viktigast, ser vi att du är en serviceperson ut i fingerspetsarna och gillar att nå uppsatta mål tillsammans med dina kollegor!
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-11-16ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJulia Wengse
julia.wengse@tng.se 0768 72 57 77
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 4461349
Observera att sista ansökningsdag har passerat.