Samordnande administratör sökes omgående till statlig myndighet

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
2018-04-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Samordnande administratör sökes omgående till statlig myndighet" (publicerad 2018-04-18) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av administration och trivs i en serviceinriktad roll med högt tempo? Tycker du också det låter intressant att arbeta på en myndighet? Då kan vi ha ett utvecklande uppdrag för dig hos vår statliga kund i Solna.

Om uppdraget:

Uppdraget startar omgående i april och planeras pågå till 30 september 2018. Det finns även möjlighet till ytterligare 3 månaders förlängning. Omfattningen är heltid under kontorstid och placering är kundens huvudkontor i Solna. Tillsammans med kunniga och hjälpsamma kollegor är du hos vår kund med och skapar samhällsnytta, både för privatpersoner och företag.

Publiceringsdatum
2018-04-12

Arbetsuppgifter
Som administratör är du en del av det administrativa stödet på inköpsenheten som idag består av ett 50-tal medarbetare. I rollen kommer du bland annat att agera ledningsstöd till enhetens chefer, utföra mötesplanering och formulera protokoll. Vi tror därför att du är flexibel, serviceinriktad och kan arbeta i ett högt tempo. I dina uppgifter ingår även att skapa och sammanställa rapporter samt arbeta med prognoser. Därför är det naturligt att du är noggrann och strukturerad. Utöver detta kommer du exempelvis arbeta med fakturering, diarieföring, mailhantering, postsortering och beställningar.

Kvalifikationer
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Minst 1 års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• God kunskap inom MS Office
• Meriterande om du under 6 månader haft en liknande roll i offentlig sketor

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sofie Nilsson på e-postadress: sofie.nilsson@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Chans till förlängning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofie Nilsson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4078183

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: