Säljsupport till kund i Stockholm

Poolia Office Professionals AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Office Professionals AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Är du en strukturerad, ordningsam och positiv person? Har du erfarenhet av CRM och har kunskap i Excel? Då kan du vara den vi letar efter! Vi söker en säljsupport till vår kund som är ett dentalföretag. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start i augusti och förväntas pågå under sex månader med chans till förlängning. Välkommen med din ansökan - urval och intervjuer sker löpande.

Publiceringsdatum
2019-06-19

Om tjänsten
Som säljsupport kommer du att arbeta i en bred roll med varierande arbetsuppgifter och vara ett administrativt stöd till säljarna. Vidare kommer du att ha kontakt med återförsäljarna, arbeta med orderhantering och hantering av reklamationer. Löpande administration av affärsavtal och statistikuppföljning ingår i rollen.

Du kommer att vara super user inom CRM (SAP) och ansvara för uppdatering av adressregister, registrering av kampanjer och aktiviteter. Dessutom kommer du att vara CRM support för den interna organisationen. I din roll ingår att vara kontakten mellan huvudkontorets IT-avdelning och lokala användare för att stötta i ärenden. Vidare kommer du att sammanställa säljarnas månadsaktiviteter och vid behov kommer du att assistera vid uppdatering av den nordiska hemsidan. Dagligen kommer du att hantera kontorsuppgifter så som posthantering och beställning av kontorsmaterial samt bistå med kursadministration.

Vem är du?
Du har gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet från en liknande roll. Du har goda kunskaper i Excel och goda kunskaper i Word. Dessutom är du van användare av CRM system och vi ser erfarenhet av SAP som meriterande. Din förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska är mycket goda i såväl tal som i skrift.

Som person är du kommunikativ, flexibel och servicesinnad med en väl utvecklad organisations- och prioriteringsförmåga. Du är självgående och kan ta egna initiativ när det behövs och arbetar effektivt även under perioder med hög arbetsbelastning.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-30
Ange följande referens när du ansöker: 53891
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Teresa Kärrström teresa.karrstrom@poolia.se

Företag
Poolia Office Professionals AB

Adress
Poolia Office Professionals AB
Box 207
10124 Stockholm

Kontorsadress
Box 207

Jobbnummer
4834662

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Office Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Office Professionals AB: