Säljsupport till Feelgood

Feelgood Företagshälsovård AB / Inköpar- och marknadsjobb / Söderhamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Söderhamn, Bollnäs, Hudiksvall, Ockelbo, Gävle eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Feelgood Företagshälsovård AB i Söderhamn, Bollnäs, Sundsvall, Stockholm, Örebro eller i hela Sverige

Säljsupport till Bollnäs/Söderhamn

Vår vision är att Feelgood ska ha Sveriges friskaste kunder.
Genom att leva upp till våra värderingar varje dag, i varje uppdrag, ger vi våra medarbetare och våra kunder trygghet i att vi alltid agerar i enlighet med våra högt ställda krav och aldrig gör avkall på kvaliteten i våra uppdrag - det är utmärkande för Feelgood.

På vår affärsenhet i Söderhamn/Bollnäs/edsbyn arbetar ca 15 medarbetare i team gentemot våra kundföretag och levererar tjänster inom arbetsmiljö- och hälsoutveckling, rehabilitering och sjukvård. Vi upplever just nu en stark efterfrågan på våra tjänster och behöver därför förstärka vårt vinnande lag med en Innesäljare/säljsupport.

Som Säljsupport hos oss ansvarar du för att supporta våra kunder på lokal nivå och rapporterar direkt till vår affärsenhetschef. Du har resultat- och avtalsansvar för tilldelade kunder och säkerställer att det finns en tydlig, väl genomarbetad och implementerad utvecklingsplan. Av dig förväntar vi oss många nya affärer som leder till goda resultat hos våra kunder. Förekommande arbetsuppgifter är:

• Hantera förfrågan från nya kunder samt vidarebefordra till kundansvarig
• Service och telefonservice riktad mot kundanställda, kundföretag, myndigheter och medarbetare, även hantering av akuta ärenden (även på engelska)
• Inköp och handhavande av kontorsmaterial, trycksaker samt litteratur till enheten
• Skriva protokoll och utveckla marknadsmaterial.
• Utgöra första linjens användarstöd på enheten. Dvs att vara den person som användaren i första hand vänder sig till i IT-frågor samt enhetens administrativt tekniska utrustning.
• Maximera våra resursers beläggning genom innesäljarbete
• Skapa presentations ? och utbildningsmaterial, samt annat material som behövs mot kund eller enhetens personal.
• Administrera kundevent, utbildningsinsatser och kampanjer mot lokal kund
• Administrera nyhetsbrev till lokala kunder samt fungera som enhetens webbredaktör

Vi söker dig som har:
• Gymnasial utbildning, gärna eftergymnasial marknadsekonomutbildning eller motsv.
• Mycket goda datakunskaper i officepaketet samt relevanta affärssystem och program
• Flytande i svenska och engelska i tal och skrift
• Minst 3 års erfarenhet av innesälj, säljsupport samt reception och service i affärsdriven verksamhet

Som person har du affärsförståelse är kundorienterad och ansvarstagande. Vi vill dessutom att du har initiativförmåga, organisationsförmåga och är serviceorienterad

Publiceringsdatum
2012-09-10

Körkortskrav
B
Tillgång till egen bil

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: dan.orre@feelgood.se

Företag
FEELGOOD FÖRETAGSHÄLSOVÅRD AB

Adress
FEELGOOD FÖRETAGSHÄLSOVÅRD AB
BANKGATAN 15
85231 SUNDSVALL

Kontorsadress
BANKGATAN 15
SUNDSVALL

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 060-644500

Jobbnummer
1335514

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Feelgood Företagshälsovård AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Feelgood Företagshälsovård AB: