Säljsupport söker dig!

3 / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 3 i Stockholm, Solna, Täby, Södertälje, Gnesta eller i hela Sverige

Vi på 3 tror att livet blir roligare om man upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på 3 som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Varmt välkommen till 3.

Som medarbetare på 3 Säljsupport arbetar du för att hjälpa och ge stöd till våra interna säljkanaler, som 3Butiker och Telesales, samt våra återförsäljare, Elgiganten, Siba, Mediamarkt m.fl. Du sitter som spindeln i nätet och ditt uppdrag är att stötta med goda kunskaper, snabb service och framför allt ett positivt och engagerat bemötande. Att vi ger korrekta svar och god service resulterar i en nöjd och glad säljare och slutligen en nöjd 3-kund.

På Säljsupport har du en ansvarstagande roll då du fungerar som en av de viktigaste stödfunktionerna till organisationen. Du kommer därför att få bred förståelse för hur produktportföljen ser ut, hur de olika avdelningarna inom företaget och våra återförsäljare ute i landet arbetar, samt hur vi bäst kommunicerar för våra kunders bästa.

Arbetsuppgifter och huvudsakligt funktionsansvar:

• Att via telefon och mejl hantera ärenden gällande bland annat abonnemang, kampanjer, kreditupplysningar och fakturor med mera.
• Att bemöta alla våra säljare på ett positivt och engagerat sätt.
• Att genom ett coachande arbetssätt bidra till att våra säljare känner sig trygga i kundmötet.
• Att bidra till verksamhetsutveckling inom gruppen.
• Hjälp till självhjälp - bland annat gällande kontaktvägar, rutiner/instruktioner, felanmälan med mera.

För att trivas i rollen ser vi att du är en flexibel och en prestigelös lagspelare då vi på 3 arbetar efter principen öppenhet och samarbete. Vi ser att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du kan agera affärsmässigt och med kunden i fokus. I den här rollen är det viktigt att du har förmågan att analysera och prioritera relevant information, fatta snabba beslut och kommunicera tydligt i tal och skrift. En av dina främsta egenskaper är att du är lösningsorienterad då du behöver kunna se möjligheter istället för hinder.

Vidare ser vi även att du:

• Är handlingskraftig, ansvarsfull och initiativtagande inför nya uppgifter.
• Har förmågan att snabbt växla mellan olika arbetsuppgifter.
• Har en personlig mognad och social förmåga att kunna arbeta med olika sorters människor.
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice, administration eller försäljning är mycket meriterande.

Låter det intressant? Vi läser ansökningarna löpande och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, skicka därför din ansökan redan idag! Vi söker både dig som vill arbeta heltid och dig som vill arbeta som timanställd. Du får en grundlön och provision för ditt arbete. Vid frågor, tveka inte att kontakta Artin Ghorbani på artin.ghorbani@tre.se, avdelningschef Säljsupport.

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2017-09-18

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
3

Adress
3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm

Kontorsadress
Lindhagensgatan 98

Jobbnummer
3704572

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 3

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 3: