Säljsupport / säljstöd / orderadministratör

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-04-18

Företaget
Företaget är finskt och en värdeadderande distributör av programvaror. De grundades 1987 och distribuerar rit-, konstruktions- och visualiseringsprogram i Europa. Programvaror distribueras åt Autodesk som är en världsledande leverantör av programvara för konstruktion och design. Företaget har ett nära samarbete med sina leverantörer och återförsäljare över hela Sverige. På kontoret i Stockholm arbetar idag cirka 12 personer.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som säljsupport arbetar du främst med att stötta upp säljavdelningen. Du besvara frågor från företagets samarbetspartners och kunder på både mail och telefon, där ärenden handlar om olika licens-, pris- och säljrelaterade frågor. Därtill ingår orderhantering, där du tar emot, hanterar och lägger ordrar i SAP samt i Autodesks ordersystem. I arbetet ingår även att uppdatera kunddatabasen med korrekt information.

Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag kl 08.00-17.00.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet från service och kundkontakt
• God dator- och systemvana
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Då detta är en supporterande roll ser vi att du som söker trivs med att ge förstklassig service, både till kollegor och till kunder. Givetvis är du noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och tycker om att samarbeta med andra. Då du har daglig kontakt med kunder söker vi dig som är duktig på att skapa god kontakt och motiveras av att bygga långsiktiga relationer med dina kunder. Du tar stort ansvar för ditt arbete, är pålitlig och tycker om att arbeta i en miljö med periodvis högt tempo.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Liljeholmen, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: säljsupport, säljstöd, säljassistent, support, orderadministration, administratör, order, försäljning, sälj, heltid, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Wallin emma.wallin@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3442603

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: