Säljsupport / orderhandläggare / orderhanterare till Telia Compa

Bravura / Inköpar- och marknadsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-02-21

Företaget
Telia Company hjälper miljontals människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt genom att tillhandahålla nätanslutning och telekommunikationstjänster. De har i dagsläget verksamhet i Norden, Baltikum, Ryssland, Turkiet samt i Spanien. Telia Company erbjuder dig en stor spelplan med lokal, internationell och kulturell mångfald där dina idéer värderas högt och belönas. Vidare erbjuder de goda utvecklingsmöjligheter där du får vara med på en spännande resa i deras förändringsarbete.

Tjänsten är ett konsultuppdrag där du blir anställd som konsult hos Bravura i 6 månader, med möjlighet till förlängning eller anställning hos Telia.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som orderhanterare/säljsupport hanterar, granskar och kvalitétssäkrar du orderbeställningar gällande virtuella växellösningar från Telias företagskunder. Vidare bistår du med att sälja på eftermarknad utifrån kundernas behov. Du är en del av en leveranskedja där du arbetar i steget efter säljarna och steget före leveransen. I rollen läggs stor vikt vid att hantera beställningar i tid och förmåga att sälja.


Kvalifikationer
• Arbetslivserfarenhet från administrativ/kontorsroll
• Erfarenhet av försäljning och förståelse för en säljprocess
• God dator- och systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska

Vi letar efter dig som trivs med att arbeta med service och som inte är rädd för att ta kontakt med andra. Vi ser att du kombinerar ditt intresse för försäljning med en administrativ ådra för att axla de olika ansvarsområdena i rollen. Vidare är du lösningsorienterad och kommer gärna med förbättringsförslag när du ser möjlighet för det. Du tar gärna initiativ och din positiva energi smittar lätt av sig på andra.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Säljsupport, sälj, försäljning, säljprocess, order, orderhanterare, orderhandläggare, orderadministratör, administration, teknik, Telia, service, kundservice, Malmö, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tove Dott tove.dott@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3334050

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: