Säljsupport / Orderadministratör / Kundservice

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-04-20

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Murrelektronik.

Om företaget
Murrelektronik förser marknaden med optimerade lösningar för samtliga områden inom industriell automation. Deras framgångar grundas på innovativa produkter, välutvecklad marknads- och kundkännedom, effektiv logistik och stor kvalitetsmedvetenhet. Murrelektronik grundades i Oppenweiler år 1975 och har idag en ledande position på både inhemska och internationella marknader. Deras strävan efter att bevara goda relationer har vuxit fram ur filosofin att kund alltid står i främsta fokus när det gäller hur företaget tänker och agerar. De håller sig alltid uppdaterade gällande deras kunders och marknadens behov när det gäller produkter, prestanda, pris, kvalitet, logistik och service. Murrelektronik är uppbyggt på innovation och flexibilitet, som stödjs av en samarbetsvillig ledningskultur med korta beslutsfattningsvägar. De är verksamma i 50 länder och har globalt mer än 3200 medarbetare - vilket ger dem ett snabbt och brett kommunikationsflöde.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som säljsupport arbetar du brett med hela Murrelektroniks produkt- och teknikområden. Du blir en nyckelspelare i ett team om fem personer där ni tillsammans ansvarar för order- och offerthantering. I detta ingår även leveransbevakning och uppföljning för att säkerställa att företagets kunder får bästa möjliga service. Du och teamet har därtill hand om övrig kundsupport vilket sker genom mail, telefon och chatt. Inkommande ärenden avser ofta tekniska frågor varpå du ombesörjer att dirigera till rätt avdelning om frågorna ligger utanför ditt kompetensområde. Det innebär således att du har en koordinerande funktion mellan företagets teknikavdelning och kunden. Vidare förekommer även ett tätt samarbete med företagets utesäljare där du är behjälplig med att följa upp kundärenden. I början av din anställning kommer du att erbjudas en utbildning inom produktsortimentet och har därtill stöttning från dina närmsta medarbetare.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• God datorvana, meriterande med goda kunskaper i Excel och erfarenhet av att arbeta i ett affärssystem
• Svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort

Vi söker dig som har en inbyggd servicekänsla och uppskattar den dagliga kontakten med kunder och kollegor vilket gör att du bidrar till en positiv stämning och gemenskap på arbetsplatsen. Du har en god kommunikativ förmåga och uppskattar en roll med många kontaktytor. Att arbeta med telefon och dator som främsta verktyg är något du trivs och känner dig bekväm med. Arbetsbördan och arbetsuppgifterna kan variera från dag till dag varför det är viktigt att du är handlingskraftig och har förmåga att kunna prioritera även under perioder då arbetsbelastningen är hög. Vidare tror vi att ditt flexibla förhållningssätt gör att du har lätt för att anpassa dig och att du trivs i en dynamisk organisation där det ofta sker förändringar. Ditt intresse och din vilja att utvecklas inom teknik och service gör att du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter och driver ditt arbete framåt, vilket skapar rätt förutsättningar för framgång inom företaget. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
David Renblad
david.renblad@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7680439

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: