Säljsupport Amadeusgruppen, ServiceCenter Göteborg

Resia / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Resia i Göteborg, Lerum, Kungsbacka, Alingsås, Stenungsund eller i hela Sverige

Resia är ett värderingsstyrt försäljningsbolag med 59 byråer från Boden i norr till Malmö i söder. Vi har det bredaste produktutbudet i resebranschen och samarbetar med Sveriges ledande researrangörer, rederier och flygbolag. För att vi ska kunna erbjuda rätt resa till varje kund är våra säljares erfarenhet och engagemang avgörande. Våra medarbetares arbetsglädje och kompetens är vårt viktigaste konkurrensmedel.

Säljsupporten på Resias Servicecenter i Göteborg består av fyra arbetsgrupper, Amadeus, Portalen, Antares och POS ( Point of Sales). Avdelningen har 12 medarbetare och vår huvudsakliga uppgift är att stötta våra resebyråer runt om i landet i deras säljprocess. Våra medarbetares erfarenhet och kompetens är ytterst viktig för att kunna ge våra resebyråer bästa service. Tillsammans har vi djup kompetens inom våra säljsystem samt en bred kunskap inom försäljning och problemlösning i kundärenden.

Beskrivning av tjänsten
Vi söker en ny medarbetare till Amadeusgruppen vars huvudsakliga arbetsuppgift är att stötta Resias resesäljare i deras säljprocess. Frågorna som vi behandlar är oftast relaterade till den information som finns i vårt bokningssystem Amadeus. Vår uppgift är också att arbeta aktivt med att fånga upp var i försäljningsprocessen vi kan förbättra våra rutiner. Vi identifierar även kompetensbehov hos säljare och chefer där vi vid behov kan bistår med resurser för att öka kompetensen.

Publiceringsdatum
2012-10-06

Profil
Som person har du en positiv utstrålning, är lyhörd för andras behov samt van vid att arbeta serviceinriktat. Du är vetgirig, ansvarsfull och en van problemlösare som ser möjligheter i alla de frågeställningar som uppkommer. Du trivs i ett arbete med högt tempo och har en god social förmåga. Du har ett pedagogiskt sätt att förmedla information och har vilja att utvecklas.

Kvalifikationer
Du skall känna ett stort engagemang och driv i att vilja ge service.

Du har:
• Mycket goda kunskaper i Amadeus bokningssystem
• Goda kunskaper i omskrivning av flygbiljetter
• Goda kunskaper i tolkning av flygbiljettsregler
• Goda kunskaper i Office/Word/Excel
 -Goda kunskaper i svenska och engelska

Meriterande:
•  Erfarenhet av Grupp och Konferensresor

Omfattning
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.

Tillträde
Tillträde den 5 november 2012 eller enligt överenskommelse. Urvalsprocessen kommer att inledas omgående med fortlöpande intervjuer.

Kontaktperson för detta jobb
Har du frågor om tjänsten, kontakta ansvarig för Amadeusgruppen Renata Gnidic per telefon 0706-279 492 eller via e-post: renata.gnidic@resia.se

Så ansöker du
Du är välkommen med din ansökan senast den 26 oktober 2012. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida www.resia.se/jobb

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Resia

Adress
Resia
BOX 1114
40523 Göteborg

Jobbnummer
1358917

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Resia

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Resia: