Säljsupport/Administratör till Helvar AB

Performiq AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Performiq AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Tjänstebeskrivning
Hos Helvar AB blir du en del av ett internationellt framgångsrikt företag med ambitiösa kollegor som sätter laget före jaget och som gärna umgås efter jobbet när tillfälle ges. Din roll på företaget är att säkerställa effektiv hantering av order och leveranssupport till företagets kunder, samt utveckla och effektivisera administrativa uppgifter. I den här tjänsten kommer du att rapportera till kontorschefen.

Dina arbetsuppgifter är tex att:

• Ansvara för orderregistrering, leveranser och kostnader i SAP.
• Agera säljstöd för kontorets säljare.
• Ansvara för de årliga prislistorna och administrera dem till befintliga kunder.
• Planera och genomföra kundaktiviteter tillsammans med ansvarig säljare.
• Hantera företagets lokala inköp av kontorsmaterial.
• Hjälp med pågående finansiell kontroll vid behov.


Krav på person
Vi söker dig med erfarenhet från kundservice eller support. Vi ser gärna att du som person är självgående, orädd, ansvarsfull och serviceminded. Erfarenhet av SAP är meriterande.
För att lyckas i rollen krävs vidare:

• Har förmågan att uttrycka dig väl i både tal och skrift (svenska och engelska).
• Du är strukturerad, ödmjuk och lyhörd.
• God datorvana.

Du behöver inte ha fördjupade kunskaper från branschen, men du ska vara intresserad av teknik och processer. Den personliga lämpligheten är avgörande vid tillsättningen av denna tjänst.


Övrigt
Start: Omgående, enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.
Plats: Åsögatan 155, Stockholm.


Företagspresentation
Helvar grundades i Helsingfors 1921 och är experter på intelligenta och energieffektiva ljuslösningar. Våra försäljningskontor och vårt globala partnernätverk hjälper idag kunder i fler än 40 länder och vårt huvudkontor ligger i Finland, liksom vår armaturkomponentutveckling och tillverkning. Vårt globala kompetenscenter för ljusstyrningssystem är baserat i Storbritannien. Idag är vi cirka 300 personer totalt i tre länder och vi omsätter cirka 63 miljoner (2017).

Sökord: Client Support agent, kundsupport, technical support, CS agent, support, systemstöd, help desk, Helvar, IT, administratör, koordinator, service, kundservice, energi, ljuslösningar, säljstöd, säljsupport, ljusstyrning, armatur, fakturor, kundreskontra, finans, logistik, order

Välkommen med din ansökan!

Om PerformIQ
I denna rekrytering samarbetar vi med PerformIQ. Eventuella frågor besvaras av Oscar Dahl, rekryteringskonsult, på nummer 073-940 12 70. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Din ansökan registrerar du enkelt genom att klicka dig vidare genom denna annons, fylla i dina kontaktuppgifter och bifoga dina dokument. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-01-23

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-22
Ange följande referens när du ansöker: 4371
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Oscar Dahl

Företag
PerformIQ AB

Adress
PerformIQ AB
Sveavägen 159
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 159

Jobbnummer
4572853

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Performiq AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Performiq AB: