Säljsupport

Lindab AB / Inköpar- och marknadsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lindab AB i Malmö, Lund, Helsingborg, Ängelholm, Kristianstad eller i hela Sverige

Är du en effektiv och serviceinriktad person med erfarenhet av administrativt arbete som trivs med ordning och reda? Då kan tjänsten som Säljsupport vara rätt roll för dig!

Lindab
Lindab är en internationell koncern som utvecklar, tillverkar, marknadsför samt distribuerar produkter och systemlösningar för byggbranschen inom bygg- och ventilationssektorn. Under 2021 omsatte Lindab 9 684 MSEK. Lindab har mer än 4 500 medarbetare i 20 länder i Europa. Huvudkontoret hittar du där företaget har sina rötter, i Grevie på Bjärehalvön i nordvästra Skåne.

Lindab Sverige är det svenska försäljningsbolaget och är ca 230 anställda fördelade över våra 31 proffsbutiker med lager. Huvudkontoret ligger utanför Ängelholm.


Ditt nya jobb
I rollen som säljsupport fungerar du som en koordinator och ett stöd åt våra distriktssäljare. Dina dagliga arbetsuppgifter innefattar administration kopplat till våra försäljningsprocesser från order till betalning. Du kommer att arbeta i vårt affärssystem, Axapta, och CRM-system, Lime och även ha kontakt med säljorganisationen via telefon och e-post.
Tjänsten är på heltid med placering på vårt kontor i Malmö.

Din bakgrund och personliga egenskaper
Vi vill att du som söker har erfarenhet av kundsupport och liknande administrativt arbete i något affärssystem. Du har god datavana och det är en merit om du har arbetat med affärssystemet Axapta och/eller CRM-systemet Lime. Vi ser gärna att du har produktkunskap inom plåt och ventilation, men det är inget krav.

För att trivas i rollen är du mycket noggrann, effektiv och lösningsorienterad. Du har en stor ansvarskänsla och god förmåga att hantera många olika arbetsuppgifter i ett högt tempo samt en stark känsla för struktur. Du är social och positiv och har lätt för att kommunicera såväl skriftligt som verbalt.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder dig en roll som säljsupport på ett marknadsledande företag med bra arbetsvillkor och stor möjlighet till egen påverkan. Vi månar om din personliga utveckling, där du som anställd får möjlighet att ta stort ansvar och utvecklas. Lindab är ett företag med jordnära värderingar och en stark familjär anda. Vi är en arbetsplats med omtanke och hållbarhet i fokus som du ska kunna känna dig stolt över att jobba på!

Vi arbetar för ökad mångfald och en jämn könsfördelning och uppmuntrar alla sökande.

Vill du veta mer?
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med Emelie Eksten, Chef Säljsupport, på telefon 070-830 56 82.


Publiceringsdatum
2022-04-22

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan senast den 9 maj 2022. Du skickar in din ansökan via vår hemsida www.lindab.se/jobb . Skicka gärna in din ansökan redan idag. Urval sker löpande.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Lindab AB
Olsgårdsgatan 8 B
21579 MALMÖ

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Lindab AB (org.nr 556068-2022)
Olsgårdsgatan 8 B (visa karta)
215 79  MALMÖ

Arbetsplats
Lindab Sverige AB

Kontakt
Chef Säljsupport
Emelie Eksten
070-830 56 82

Jobbnummer
6564225

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lindab AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lindab AB: