Säljstöd specialisering mot fakturering
Perido Skills AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Trivs du i koordinerande roller där du har flera kontaktytor? Vill du få användning för din goda administrativa ådra i din yrkesroll? Är du en person med förmåga att behålla lugnet även i situationer med högt tempo? Då kan det här vara något för dig!
Publiceringsdatum2016-04-04BeskrivningPerido söker nu en person till en koordinerande och stödjande roll på ett av våra kundföretag. Detta företag har varit verksamt i drygt 20 år och tillgodoser behov av kommunikationslösningar hos såväl operatörer, företag samt offentlig verksamhet. Tjänsten är placerad på deras kontor mitt i Stockholms storstadspuls. Eftersom vi kontaktar intressanta kandidater löpande bör du inte vänta med att skicka in din ansökan, vi tar gärna emot din ansökan snarast!
Här kommer du att vara en del av företagets försäljningsavdelning och fungera som en länk mellan kundservicefunktionen samt kundansvariga och fakturaansvarig på ekonomiavdelningen. En del av försäljningsavdelningens verksamhet är att hantera inkommande fakturafrågor och din roll i detta är att samordna frågor för att säkerställa ett smidigt flöde försäljnings- och ekonomifunktionen emellan.
För att lyckas i rollen tror vi att du har arbetat i en liknande koordinerande position tidigare. Du är en noggrann och självgående person med goda administrativa förmågor. Tempot på avdelningen är stundtals högt varför du är en person som kan behålla lugnet i sådana situationer och prioritera. Försäljningsavdelningen arbetar i systemen Microsoft Dynamics CRM och Agresso och det är positivt om du har arbetat i dessa tidigare. Huvudsaken är dock att du snabbt kan sätta dig in i nya sammanhang och har lätt för att lära dig nytt. Detta är en kvalificerad tjänst för dig som vill arbeta koordinerande och utvecklas i en händelserik miljö!
Låter det intressant? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Kravprofil för detta jobb• Ekonomisk högskoleutbildning eller likvärdig utbildning
• Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Erfarenhet av arbete med fakturering
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift
Meriterande
• Kunskap i Microsoft Dynamics CRM system och Agresso
• Erfarenhet av införande av billingsystem
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag i 6 månader med möjlighet till förlängning. Tillträde omgående.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 13355MT i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb13355MT
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seVaraktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 13355
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2761921
Observera att sista ansökningsdag har passerat.