Säljstöd/Säljkoordinator till Linde

Brain / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Brain i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Tycker Du om att koordinera och administrera?

Säljstöd/Säljkoordinator sökes till Linde Material Handling

Linde är en global aktör och tillhör världens ledande tillverkare av truckar vilka de både säljer och hyr ut. Linde har funnits representerade på den svenska marknaden i över 30 år och har haft en framgångsrik utveckling under åren. De är en komplett leverantör av utrustning för materialhandling med truck och produktionsprogrammet har en imponerande bredd med ca 150 modeller av lager-, motvikts- och containertruckar. Organisationen har idag ca 290 medarbetare totalt och är idag rikstäckande med försäljning och service från söder till norr.

Du kommer att arbeta på företagets kontor som ligger i Akalla/Kista och ingå i ett härligt gäng med högt i tak och stark gemenskap!

Arbetsbeskrivning: Du kommer att arbeta som stöd till företagets säljkår som består av 5 säljare. Detta innebär att Du skriver offerter och orderbekräftelser, tar fram leasing- och hyresavtal etc. Du ansvarar för företagets säljstödsprogram och håller detta uppdaterat med ny info. Du ser till att ordrar och avtal kommer in i rätt tid samt skickas vidare för fakturering. Arbetet är till stor del administrativt men innefattar även mycket kontakt med både säljare och företagskunder. Du stora möjligheter att påverka rutiner och komma med egna förslag och idéer på hur arbetet kan utföras och förbättras.

Arbetets omfattning: Start omgående, tjänsten är tillsvidare. De första 6 månaderna arbetar du som uthyrd konsult via Brain för att därefter rekryteras och bli anställd av Linde. Arbetstider är 8:00-16:30.

Kompetenskrav: Du har ett par års administrativ erfarenhet, meriterande men inte ett krav är erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du är en van datoranvändare och har tidigare jobbat i något affärssystem.

Personliga egenskaper: Du är en trevlig och social person med en öppen och positiv inställning. Du är kreativ, en person som tar egna initiativ och gärna förbättrar och förändrar befintliga rutiner. Du är snabb, stresstålig och effektiv samt en självgående person som utan problem kan hantera flera saker samtidigt. Vidare är Du mycket noggrann och strukturerad i ditt arbete och Du trivs med att ha ordning omkring dig - Du är med andra ord en glad och framåt administratör!

Intresserad? Skicka in din ansökan till hr_office@brainbemanning.se , bifoga CV och personligt brev och märk din ansökan med "Säljstöd/Säljkoordinator till Linde Material Handling".
Frågor besvaras av Jenny Sundberg på telefon 08-440 80 68.

Brain arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, försäljning, service och administration.

Publiceringsdatum
2008-01-11

Anställningstyp/arbetstider
Start omgående, tjänsten är tillsvidare.
Arbetstider är 8:00-16:30.

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Vi tar emot ansökan via epost: hr_office@brainbemanning.se

Företag
BRAIN
Industrigatan 4A
11246 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-4408090
Mer information på http://www.brainbemanning.se

Kontorsadress
Industrigatan 4A
STOCKHOLM

Jobbnummer
96639

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Brain

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Brain: