Säljordermottagare till Valmet

Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-06-09

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Valmet. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Valmet är den ledande globala utvecklaren och leverantören av teknik, automation och service inom massa-, pappers- energiindustrin. Valmet ingår i den finska Valmet-koncernen och levererar anläggningar, utrustning, processlösningar, service och experthjälp till pappersbruk, kemiska och mekaniska massabruk, fiberboard och energiindustri över hela världen. Valmet har en stor kundbas i Skandinavien där tre av fyra svenska pappersbruk är levererade av Valmet.

Dina arbetsuppgifter
I denna roll som Säljordermottagare kommer du att ha daglig kontakt med befintliga kunder angående deras behov av att byta ut reservdelar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att ta emot inkommande samtal och förfrågningar angående reservdelar. Vissa av produkterna är standardprodukter medan andra kräver en viss kunskap och efterforskning i arkivet. I rollen kommer du att börja med enklare produkter för att lära dig arbetsflödet och vilka kontaktpunkter som finns. Du kommer att ha kontakt med b.la. underleverantörer och ingenjörer för att ta in förfrågningar och lösa eventuella problem.

• Orderhantering
• Kundkontakt
• Ta emot inkommande samtal och förfrågningar

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska tal och skrift
• Arbetslivserfarenhet utav orderhantering är ett krav
• Erfarenhet från ordermottagande inom teknisk industri är meriterande

För att trivas i denna roll är du en strukturerad person som har en ordningsam inställning. Därtill är du samtidigt öppen för nya idéer och tankesätt och strävar alltid efter goda resultat. Du har en utmärkt kommunikationsförmåga och kan anpassa dig till olika grupper och situationer med lätthet. Dessutom är du flexibla och kan snabbt anpassa dig när det behövs ställa om. Arbetsuppgifterna delas ofta mellan kollegor där man hjälps åt och diskuterar utmaningar, detta gör det viktigt att du är en lagspelare som kan samarbeta med andra.

Övrig information:

Start: Juni/Juli
Plats: Göteborg
Lön: Enligt Överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Selina Fredin
selina.fredin@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7865586

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: