Säljkoordinator till Timik AB

Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2024-01-04

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering för rätt person. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Timik AB har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Timik AB en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.

Om företaget
Timik AB är ett nordiskt hälso- och sjukvårdsföretag med fokus på medicinsk utrustning för diagnostisering, behandling och övervakning av akuta och kroniska sjukdomstillstånd. De har omfattande erfarenhet när det gäller att ta fram innovativ och tillförlitlig medicinsk teknologi samt distribuera och sälja denna till kunder i den nordiska regionen. De erbjuder klassledande lösningar inom vad som finns tillgängligt inom livsvetenskap och medicinsk teknologi och strävar efter att ge alla behövande det ljusaste hopp om att kunna leva ett så bra liv som möjligt.

Timik AB har specialiserat sig på att tillgängliggöra det allra senaste inom medicinsk teknologi inom deras fokusområden och till ett överkomligt pris för människor vars vardag påverkas av dessa villkor. De har huvudkontor i Sverige och kontor och serviceavdelningar i Norge, Finland och Danmark. Timik AB och alla dotterbolag är ISO9001:2015 certifierade.

Timik AB söker nu en engagerad säljkoordinator till deras Customer Support team. Som en medlem i teamet kommer du att spela en avgörande roll i att stödja deras övergripande strategi, i linje med deras kärnvärden: Ambitiös, Bäst Tillsammans, Engagerad och Pålitlig. Timik ABs vision är att bli Nordens ledande Medtech-distributör och föredragna partner inom deras utvalda fokusområden.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som säljkoordinator supporterar du säljteamet och har kontakt med Timik ABs kunder. Arbetsuppgifterna innefattar att bearbeta och hantera olika typer av orders och hålla koll på leveranser för att säkerställa leverans enligt avtal. Vidare agerar du kommersiellt stöd till slutkunder, och på ett effektivt sätt hanterar inkommande samtal samt identifierar kunders behov. Du arbetar administrativt och ansvarar bland annat för fakturahantering och administrativa utskick till kunderna. Till sist ser du till att kontorsmiljön är välorganiserad och hjälper till med inköp till kontoret. Du ingår i samma team och samarbetar tätt ihop med kundsupportteamet i Norge, Danmark och Finland.

• Supportera säljteamet och Timik ABs kunder
• Hantering av olika typer av orders
• Logistik och lager, hålla koll på leveranser
• Administrativa uppgifter som till exempel fakturahantering och utskick till kunder

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet inom kundsupport. Meriterande att ha arbetat mot företagskunder
• Meriterande med erfarenhet inom Supply chain
• Goda kunskaper i Excel
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
• Meriterande med kunskaper i norska, danska eller finska

Timik AB söker en självgående och ansvarstagande person med starkt kundfokus och förmåga att identifiera och tillgodose kundbehov. Du är lösningsorienterad och förstår vad kunderna vill ha och har en tydlig kundfokuserad inställning. För att passa in i organisationen ser vi att du är en robust person som har förmågan att växa in i en mer senior roll. Du bör känna dig trygg i din roll och ha en stark drivkraft för att uppnå framgång. Du tar egna initiativ och löser uppgifter på ett effektivt sätt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Sollentuna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Sara Arvidsson
sara.arvidsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8368479

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: