Säljkoordinator till Royal Canin i Köpenhamn

Adecco Sweden AB / Säljarjobb / Malmö
2017-11-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljkoordinator till Royal Canin i Köpenhamn" (publicerad 2019-04-12) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Är du en driven och serviceminded person som vill arbeta med försäljning?
Då har vi tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2017-11-02

Om tjänsten
I tjänsten som säljkoordinator erbjuds du en unik möjlighet att fortsätta din karriär då du kommer vara en del av ett härligt team och därmed kunna vara med och påverka din tjänst. Du kommer att tillsammans med ditt team ha aktiviteter som främjar försäljningsarbetet och som bidrar till att stärka relationer och samarbete med befintliga kunder och återförsäljare. Rollen är varierande men ditt fokus kommer att ligga på att ansvara för en effektiv sälj och orderprocess. Du har som person en god kommunikativ förmåga och kommer att arbeta tätt ihop med både ekonomi och logistikavdelningen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter i tjänsten kommer att vara:

• ansvara för hela orderhanteringen från alla typer av kunder, rutiner och processer
• förståelse för hela försäljningsprocessen: order - leverans - fakturering - reklamation
• daglig kontakt med kunder och återförsäljare
• ansvara för reklamationsprocessen
• säljstöd till externa säljare

När du anställs får du introduktion och utbildning på plats. Arbetstiderna är förlagda på dagtid mellan 08:00-16:00 måndag-torsdag och 08:00-15:30 på fredagar. Tjänsten är placerad på Royal Canins huvudkontor i Köpenhamn, nära Ørestad Station.

Om dig
Vi söker dig som har några års erfarenhet av försäljning i butik och som drivs av att sätta ribban högt. Du har god vana från att jobba med datorn och telefonen som arbetsredskap. Har du även tidigare erfarenhet av affärssystemet Navision är det meriterande. För att trivas i rollen som säljkoordinator på Royal Canin är det viktigt att du som person har förmågan att arbeta disciplinerat och strukturerat och att du motiveras av en hög aktivitet och kundfokus. Vidare är du resultatinriktad, ansvarstagande och initiativrik. Du trivs i att arbeta tillsammans som ett team men du har även en god förmåga att driva ditt eget arbete.

Viktigt för tjänsten är:
• Tidigare erfarenhet av försäljning
• flytande svenska och engelska i både tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som säljkoordinator är ett konsultuppdrag som ska tillsättas omgående. Uppdraget sträcker sig i första hand fram till April 2018 men det kan finnas chans till förlängning och ett eventuellt övertag av kunden. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Paula Lillsjö på 040-66 75 308.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Paula Lillsjö 040-6675308

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Södra Tullgatan 3
21140 MALMÖ

Kontorsadress
Södra Tullgatan 3

Jobbnummer
3780662

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: