Säljkoordinator till Interfleet!
Interfleet Technology AB / Kontorsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Interfleet Technology AB i Solna,
Stockholm,
Linköping,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige Interfleet Technology är Sveriges största, och ett av världens ledande, internationella konsultföretag på det järnvägstekniska området. Med våra unika resurser kan vi bistå företag över hela världen med såväl tekniska som strategiska lösningar:
www.interfleet.seUnder 2011 förvärvades vi av SNC Lavalin som är ett av världens ledande teknikföretag med ca 26 000 anställda,
www.snclavalin.comInterfleet har offensiva planer på att fortsätta växa och att vässa våra kunderbjudanden ytterligare. I takt med att organisationen växer behöver vi nu en säljkoordinator som brinner för att ge service och vill bidra till att effektivisera försäljningsarbetet. Vi erbjuder dig en arbetsplats med heltäckande järnvägsteknisk kompetens där det är kort väg mellan idé och beslut och där vi fokuserar på kundens lönsamhet, kvalitet och dig som medarbetare.
Om rollen
Som säljkoordinator blir du en del av affärsområde Teknik och spelar en viktig roll i att stötta områdets kundansvariga och konsultchefer med administration och uppföljning av försäljningsarbetet. Du arbetar med offert- och avtalsadministration, följer upp nyckeltal och bevakar inkomna förfrågningar. Du bevakar offentliga upphandlingar och upprättar kundregister och kundplaner. I rollen ingår även ansvar för mötesadministration med allt från bokning av lokaler till att ordna med underlag och praktiska detaljer inför kundbesök. Rätt person kommer att ha stora utvecklingsmöjligheter.
Vi söker dig som har:
• Gymnasieutbildning med naturvetenskaplig, samhällsvetenskaplig eller ekonomisk inriktning. Högre utbildning är meriterande men inte ett krav.
• Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
• Flytande kunskaper i svenska och engelska.
Kännedom och intresse för branschen är meriterande men vi kommer lägga störst vikt vid dina personliga egenskaper.
Som person är du:
• Intresserad av försäljning och uppmärksam på nya möjligheter.
• Kundorienterad och prestigelös, du tycker om att hjälpa till och tar dig an både stora och små uppgifter.
• Strukturerad och planerar ditt arbete i förväg. Du organiserar och prioriterar aktiviteter på ett effektivt sätt och håller deadlines.
• Van vid att samarbeta och trivs med ett arbete med många kontaktytor.
• Duktig på att kommunicera och har god förmåga att lyssna och fånga upp hur andra uppfattar det du säger.
• Initiativtagande och idérik men samtidigt noggrann och du trivs med administrativa arbetsuppgifter.
Du kommer att vara placerad på huvudkontoret i Solna.
Välkommen med din ansökan på
www.interfleet.se!Sista ansökningsdatum är 2013-01-31. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Niklas Johansson, Affärsområdeschef, tel 08-522 993 19 eller Caroline Strömbäck, Rekryterare, tel 08-522 993 01.
Publiceringsdatum2013-01-16Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagInterfleet Technology AB
AdressInterfleet Technology AB
Box 35
17111 SOLNA
KontorsadressSolna Strandväg 74
Solna
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-522 99 200
Jobbnummer 1439707
Observera att sista ansökningsdag har passerat.