Säljkoordinator till global teknikgigant

Perido AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker en säljkoordinator till vår kund, en global teknikjätte med stor innovativ ådra inom allt från mobiltelefoni till vitvaror. Denna tjänst placerad på det svenska huvudkontoret i Kista.

I rollen som säljkoordinator kommer du att ingå i företagets nordiska team, där du i första hand agerar kontaktperson mot deras kundtjänster. I samband med det kan du finna strategiska lösningar om problem skulle uppstå i kundernas orderhantering, samt utreder och hanterar KPI och kundnöjdhet. Utöver detta följer du upp beslut och processer internt och har vid behov kontakt externt med exempelvis återförsäljare och jurister. Rollen är bred och innefattar även administrativt ansvar, till exempel att ordna aktiviteter inom teamet för att stärka gruppen. Du kommer då att sköta både budget och materialinköp.

Du som söker gynnas av att ha arbetat med liknande backoffice-uppgifter mot sälj och kundtjänst i en koordinerande roll. Du har erfarenhet av affärssystem och din känsla för service sträcker sig till både kunder och kollegor. Kanske upplever du dig vara mångfacetterad med intresse för allt från administrativa uppgifter till problemlösning och kundkontakt. Genomgående lyser din glada och sociala personlighet upp i din omgivning!

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-06-20

Kravprofil för detta jobb
• Erfarenhet av liknande backoffice-arbete inom försäljning och/eller kundservice
• Erfarenhet av affärssystem (ERP-system)
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Meriterande
• Examen i relevant utbildning

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i ett år med stor chans till förlängning. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du intresserad av att arbeta i en koordinerande roll mot sälj- och kundtjänstavdelningen? Om du tycker om att driva flera processer samtidigt och att använda din kompetens inom olika områden är detta tjänsten för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30237 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-20
Ange följande referens när du ansöker: 30237
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4216247

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: