Säljkoordinator till Cypern!

Sesol AB / Marknadsföringsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla marknadsföringsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sesol AB i Jönköping, Vaggeryd, Nässjö, Falköping, Gislaved eller i hela Sverige

Om Sesol/Sekraft
Sekraft är en trygg partner för dem som ska investera i elbilsladdare och smarta fastighetslösningar

Vi är idag ca 200 medarbetare i koncern som består av Sekraft som är en helhetsleverantör inom elbilsladdning och smarta fastighetslösningar och Sesol som är helhetsleverantör inom solcellsanläggningar. Vårt huvudkontor ligger i Jönköping men vi finns också i Kalmar, Helsingborg, Södra Stockholm, Göteborg och Örebro. Sedan juni 2021 finns vi också på Paphos där vi har ett säljkontor bestående av säljare och mötesbokare.

Vi på Sekraft erbjuder bra utvecklingsmöjligheter samtidigt som vi varje dag arbetar hårt för att nå vårt mål, att vara det självklara valet för dig som vill investera i elbilsladdare och smarta fastighetslösningar.

Är du redo för ett nytt jobb i en växande bransch? Sök då redan idag!

Publiceringsdatum
2021-07-02

Dina arbetsuppgifter
Till vårt säljkontor i Paphos, Cypern vill vi ha dig som vill jobba som säljkoordinator.

Som säljkoordinator hos oss kommer ditt jobb främst bestå av att analysera flöden och överblicka försäljning på våra olika kontor i Sverige. Som säljkoordinator har du nära kontakt med företagets säljavdelning och stöttar upp med olika administrativa arbetsuppgifter.

Du är ansvarig för att ta fram effektivare lösningar för säljteamet, scheman, ansvara kring associerade processer som att styra upp säljarna mot olika ringlistor, informera vid förändringar eller uppdateringar. Du kommer också ha administrativt ansvar för våra ringlistor och dialer.

Kvalifikationer
Du har tidigare erfarenhet inom försäljning och gärna som säljkoordinator. Du är en problemlösare som drivs av att hitta nya vägar framåt för att öka försäljningen. Vidare har du en god analytisk förmåga med ett särskilt öga för att kunna överblicka vår försäljning.

Vi ser att du har relevant erfarenhet inom försäljning och en vana vid koordinering och administration.

Vad erbjuder vi dig?
• Mycket frihet under ansvar.
• En unik möjlighet att påverka din egen roll och vara med och utveckla företagets fortsatta verksamhet i en bransch där du verkligen kan göra en positiv skillnad för samhället.
• En energifylld arbetsplats med en stark sammanhållning.
• Regelbundna träffar med övriga kollegor inom försäljning för utbyte av erfarenheter och kompetenser
• Möjligheten till en karriär inom bolaget såväl. Vi växer och ledaregenskaper och ambitioner är något vi ser mycket positivt på.

Lön: Fast och rörlig

Placering: Paphos Cypern

Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse

Anställningsvillkor: Heltid

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta HR-ansvarig på jobb@sesol.se OBS: Ansökan tas endast emot via vår hemsida.

Välkommen in med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Provanställning 6 månader

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Sesol AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sesol AB (org.nr 559087-1355), https://sekraft.se/

Arbetsplats
Sekraft

Jobbnummer
5844519

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sesol AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sesol AB: