Säljkoordinator sökes

Key Solutions AB / Kontorsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Key Solutions AB i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige

Key Group är idag Sveriges i särklass bästa säljföretag. Vi har en bärkraftig affärsidé och växer kraftigt. Vi ingår i en företagsgrupp med flera företag som alla har som inriktning att serva detaljhandeln och dess kunder. I denna grupp finns också företagen Key East, Key South samt Key Sales West.

Key Solutions är ett expansivt och modernt säljbolag. Vi erbjuder kvalificerade och kompletta sälj- och marknadsföringslösningar med fokus på mervärde, resultat, varumärkesbygge samt ökad lönsamhet för våra marknadsledande samarbetspartners inom Event, Media, IT och Telecom. Sedan starten 2008 har Key Group visat positiva siffror och är ett välmående och tryggt säljbolag. Företaget stimuleras av en väletablerad säljkultur som alltid sätter den drivna medarbetaren i fokus.

Nu söker vi en Säljkoordinator till vårt kontor i Västerås.

Publiceringsdatum
2012-05-10

Arbetsuppgifter
• Hantera mail & telefonsamtal
• Understöd i framtagning av formella brev som signeras av chef
• Strukturera mötesbokning & affärsområdeschefens agendor
• Personaladministration i form av redovisning av kvitton& körjournaler. Även sjukdom & ledighet
• Ge understöd till hela organisationen med administrativa uppgifter
• Resebokningar
• Sortera & ordna med inkommande fakturor
• Hjälpa till att arrangera evenemang
• Granska & bedöma diverse beställningar. Se till att dessa hålls inom rimliga kostnader
• Hjälpa till med administrativt vid nyanställningar. Dvs. diverse beställningar av arbetsredskap & dokument
• Ordna med semesterplaneringar

Kompetens och erfarenhet:

Du ska kunna prioritera dina arbetsuppgifter under tempo. Du är driven, öppen och har lätt att arbeta med många uppgifter samtidigt.

Det är meriterande med erfarenhet inom branschen men inte nödvändigt. Vi ser dock gärna att du har viss erfarenhet av arbete i en organisation inom försäljning eller slutkundsarbete, samt tidigare erfarenhet av assistentyrket.

Du ska vara flytande inom svenska & engelska såväl i tal som skrift, i och med att jobbet även innebär en hel del brevkorrespondens, avtalshantering, korrekturläsning och diverse beställningar både inom Sverige och till aktörer utomlands.
Gällande personliga egenskaper är det av största vikt att du är öppen, kostnadsmedveten & flexibel. Du skapar kontakter & besitter en hög social kompetens. Du tar eget ansvar och vågar fatta beslut, du är energisk & älskar utmaningar.

Tjänsten är placerad i centrala Västerås.

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@keysolutions.se

Kontakt
Theresa Flodman, Marknadsassistent, 0702-659668, theresa.flodman@keysolutions.se

Företag
KEY SOLUTIONS AB

Adress
KEY SOLUTIONS AB
KOPPARBERGSVÄGEN 6
72213 VÄSTERÅS

Kontorsadress
TREFASGATAN 3
VÄSTERÅS

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 070-7126855

Jobbnummer
1240439

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Key Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Key Solutions AB: