Säljkoordinator/ säljsupport/ säljassistent/ koordinator till Ci

Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2022-01-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljkoordinator/ säljsupport/ säljassistent/ koordinator till Ci" (publicerad 2022-02-17) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-01-26

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Cirio.

Om företaget
Cirio är en affärsjuridisk byrå med kontor i centrala Stockholm. Byrån grundades i januari 2019 av ett team advokater som tidigare varit verksamma inom en annan advokatbyrå-koncern. Cirio består i dagsläget av runt 130 medarbetare och erbjuder affärsjuridisk rådgivning inom transaktioner, operativa och strategiska verksamhetsfrågor, tvister och konkurser och innovationsbringande samarbeten.

Byrån har särskild spetskompetens inom områden som förnybar energi, life science, digitalisering och fastighetsrätt.


Dina arbetsuppgifter
Cirio står inför en spännande utveckling där de nu ska satsa på att öka försäljningen till både nya och befintliga kunder och därför behöver de förstärka sin organisation med en affärsfokuserad säljkoordinator. Som säljkoordinator arbetar du nära Cirios delägare och marknadsansvariga, där du ansvarar för att stödja försäljningen och utvecklingen av Cirios klientbas. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att stötta och koordinera byråns säljaktiviteter, hantera och strukturera offerter och avtal, skapa en bra struktur för säljadministration samt att sammanställa försäljningsunderlag och presentationer. Därtill koordinerar och stöttar du i planering, genomförande och uppföljning av försäljningsaktiviteter. Du har även ansvar för att både följa upp och analysera försäljningsstatistik, och rapporterar detta vidare internt i organisationen. Du använder byråns CRM-system Upsales som stöd i arbetet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet inom försäljning och administration
• Goda kunskaper i Office-paketet - främst Excel och Powerpoint, samt vana av att arbeta i CRM-system
• Du kommunicerar flytande på svenska och engelska i tal och skrift

För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du är en driven person med hög social kompetens och fallenhet för att skapa goda samarbeten som präglas av flexibilitet och nytänkande. Du motiveras av att lösa uppkomna problem och hittar kreativa lösningar för att snabbt komma vidare. Därtill har du förmåga att strukturera och självständigt driva ditt arbete, där du utformar processer och rutiner som säkerställer kontinuitet och kvalitet i det du levererar. Som person har du en trygghet i dig själv och är orädd för att ta kontakt med personer i din omgivning samt framföra dina tankar och åsikter. Avslutningsvis är du nyfiken och tar initiativ till att utvecklas och bli bättre i din roll och kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter.

Övrig information:

Start: omgående, med viss hänsyn till uppsägningstid
Plats: centrala Stockholm
Lön: enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: säljkoordinator, säljsupport, säljassistent, koordinator, administration, säljadministration, support, klienter, delägare, samordning, koordinering, försäljning, affärsjuridik, advokatbyrå, heltid, Cirio.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Emma Fredriksson
emma.fredriksson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6283363

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: