Säljkoordinator Inom Kommunikationslösningar!

JobBusters AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-08-31

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en säljadministratör/säljkoordinator/projektadministratör till ett stort företag som bland annat levererar tele-, data- och radiokommunikationslösningar till externa kunder. Du kommer tillhöra avdelningen för Innesälj & Kundsupport som hjälper kunderna att hitta de rätta kommunikationslösningar. De arbetar i projektform med Projektledare och Projektadministratörer som stöd till Account Managers som tar fram den lösningen kunden efterfrågar.

Du kommer bistå Projektledarna och Account Managers före, under och efter leverans av avtalad kommunikationslösning. Det är du som säkerställer att Account Managers inkommer med fullständiga avtal och matar in data i deras system. Vidare kommer du i samarbete med projektledaren och/eller Account Managern arbeta fram den lösning som kunden efterfrågar, genomför workshops och avstämningsmöten. I rollen verifierar du att den installerade tjänsten motsvarar det signade avtalet och att det är rätt tjänster som faktureras till kunden.

Har du erfarenhet av försäljning och data/kommunikationslösningar och gillar att ha rollen som spindeln i nätet. Tveka inte att söka redan idag!

Företagspresentation

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Arbetsplatsen är belagd i Stockholm.

Kvalifikationer
• Du har minst 2 års erfarenhet av data/kommunikationslösningar
• Du har minst 2 års erfarenhet av försäljning mot företag.
• Du har erfarenhet av en administrativ roll sedan tidigare.
• Du talar och skriver flytande på svenska och engelska.
• Det är meriterande om du har erfarenhet från flygplats/flygindustrin.

Dina personliga egenskaper
Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper och för att passa in i denna roll ser vi att du är engagerad, strukturerad, serviceminded och målfokuserad. Du har lätt kommunicera och samarbeta med människor både internt och externt oavsett kompetensnivå

Ersättning
Fast lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan

Heltid, start slutet av september t.o.m. 2017-03-31, med stora möjligheter till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.

Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1892
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Franell 08-525 240 22 amanda@jobbusters.se

Företag
JobBusters AB

Adress
JobBusters AB
Wennerbergsgatan 10
11258 Stockholm

Kontorsadress
Wennerbergsgatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3023006

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: