Säljkoordinator / Business Coordinator till PLM Group AB

Bravura Sverige AB / Organisationsutvecklarjobb / Värnamo
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Värnamo, Hylte, Gnosjö, Gislaved, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Värnamo, Gnosjö, Gislaved, Ljungby, Alvesta eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-12-02

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos PLM Group.

Om företaget
PLM Group är Nordens största återförsäljare av Solidworks med cirka 5000 kunder inom produktutveckling och tillverkning i Sverige, Danmark, Norge, Finland, Estland, Lettland och Island. Med intuitiva mjukvarulösningar skapas 3D data som används till att sälja, konstruera, tillverka och ge service till bättre produkter, mycket snabbare och billigare. Gemensamt för PLM Groups lösningar är snabb implementation och kort återbetalningstid.

PLM Group ingår tillsammans med Ravema och Din maskin i LMT Group, vilken i sin tur ingår i Liljedahl Group. Som säljkoordinator är du en del av ett team på två personer exklusive den chef som finns nära till hands. Tillsammans koordinerar och utvecklar ni PLM:s utbildningar och utbildningsmaterial.


Dina arbetsuppgifter
Som Business Coordinator har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar allt från kundkontakt och införsäljande samtal, till att ta fram marknadsmaterial och hantera inbjudningar till utbildningarna. Du hanterar vanligtvis de uppgifter som är mest prioriterade för stunden.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består bland annat av att samarbeta med sälj- och marknadsavdelningen för att kartlägga kundernas behov och ta fram kampanjer, information till hemsida och portaler samt hanterar sociala medier. Vidare hanterar du administration av utbildningarna i företagets CRM system, där du även schemalägger utbildningar och har kontakt med de tekniska specialisterna som utbildar kunderna. Därtill förväntas du bidra till digitaliseringen av interna processer och ansvara för vissa delar i systemen.

Du säkerställer kvalitet i alla led och fungerar som en viktig länk mellan medarbetare, kunder och affärssystemet. Därtill arbetar du löpande med förbättringsarbete och uppmuntras bidra med idéer om utveckling av arbetsuppgifter och arbetssätt. Teamet består idag av 2 administratörer och ni har ett nära samarbete i det dagliga arbetet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har arbetslivserfarenhet av kundservice / tidigare arbetat i en kundnära roll
• Du har arbetslivserfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
• Du har erfarenhet av CRM system och god datorvana (meriterande med erfarehet av Dynamics 365)
• Du skriver och talar professionellt på svenska och engelska, meriterande med ytterligare språkkunskaper inom: ryska, danska eller finska.

För att trivas i rollen har du en god social förmåga och ett intresse av att skapa relationer både internt och externt. Därtill räds du inte för att prata inför andra människor eller driva egna möten. Vidare driver du ditt eget och ditt teams arbete framåt med en positiv inställning. Det gör du genom att bidra med idéer, ta initiativ och lösa de problem som uppstår på vägen. Avslutningsvis tar du ansvar för dina egna åtaganden och ser till att bidra med kvalitetssäkrade processer och goda resultat.

Övrig information:

Start: Efter överenskommelse
Plats: Värnamo
Lön: Efter överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administratör, administration, service, kundservice, support, kundsupport, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, backoffice, heltid, schemaläggning, system, 365, CRM, digitalisering, coordinator, business, sälj, säljstöd, säljkoordinator, kommunikatör, marknad, kampanj, utbildning

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Isabella Johansson
isabella.johansson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6147211

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: