Säljintresserade medarbetare till Telias Kundtjänst

TeliaSonera Customer Care / Säljarjobb / Stockholm
2014-05-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljintresserade medarbetare till Telias Kundtjänst" (publicerad 2014-07-18) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TeliaSonera Customer Care i Stockholm, Norrköping, Karlstad, Sundsvall, Göteborg eller i hela Sverige

TeliaSonera hjälper miljontals människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt genom att tillhandahålla nätanslutning och telekommunikationstjänster. Internationell styrka och lokal förankring är kombinationen som gör oss unika och som skapar en kundupplevelse i världsklass - hela vägen från Norden till Nepal. TeliaSonera har över 26 000 medarbetare världen över och under 2013 uppgick netto omsättningen till 101,7 miljarder SEK, EBITDA till 35,6 miljarder SEK och vinst per aktie till 3,46 SEK
Läs mer på www.teliasonera.se

Letar du efter ettsommarjobb där du får utbildning, eget ansvar och tar emot inkommande telefonsamtal från nya och befintliga kunder till Sveriges största teleoperatör? Då är det här rätt jobb för dig! Vi söker dig som kan jobba heltid under en tre månaders period med start i maj eller juni. Har du viljan, drivet och intresset för att leverera en kundupplevelse i världsklass, så finns det stora möjligheter till både förlängning och tillsvidareanställning. Men det finns tyvärr ingen möjlighet att vara ledig en längre tid under tre månaders period. I den här rekryteringen kommer du att börja din anställning med en utbildning i juli under ett antal veckor.

Vi erbjuder dig

• Du får möjligheten att arbeta på marknadens mest framgångsrika företag som erbjuder tjänster och produkter i världsklass
• Du kommer att arbeta i en Kundtjänst som är innovativ, modig och framåt.
• På sikt finnseventuellt möjligheten att anta nya utmaningar och växa inom företaget. Vi vill att du ska stanna hos oss på Telia
• Telias Kundtjänst har fyra olika inriktningar: försäljning, win-back eller en digital kundtjänst. Vi kommer berätta mer om det senare i processen.

Publiceringsdatum
2014-05-20

Arbetsuppgifter
I din roll som säljare och support-medarbetare i Telias Kundtjänst kommer du att:

• Hjälpa våra kunder per telefon, chatt, mail eller funktionsbrevlådor
• Besvara frågor kring våra mobiltjänster, bredbandstjänster eller digital- tv m.m.
• Analysera problem på snabbast, smidigast och mest pedagogiska sätt
• Aktivt arbeta med försäljning, merförsäljning och erbjuda relevanta lösningar, produkter samt tilläggstjänster
• Överträffa kundens förväntningar och vara hjälpsam, tillmötesgående samt innovativ i ditt sätt att lösa problem
• Hantera lättare reklamationer

Vi söker dig som har
Minst 3 års gymnasiekompetens eller motsvarande. Du har hög social kompetens samt mycket god förmåga att kommunicera i tal och skrift på svenska. Du har också en god vana att arbeta i olika datasystem. Vi ser att du är en säljintresserad person med en engagerad, ansvarstagande och målinriktad inställning.

Det är meriterande att ha tidigare arbetslivserfarenhet, gärna av försäljning, merförsäljning och kundkontakter. Det är även meriterande med ytterligare språkkunskaper. Viktigast av allt för rollen är att du kan ge en kundupplevelse i världsklass till våra kunder.

Arbetstider
Vi har öppet alla dagar och året runt så du kommer att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.

Så ansöker du
Du skickar in din ansökan via länken nedan, "skicka ansökan".

Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Rebecka Salomonsson på telefon 072-522 17 22.

Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.

Bolaget förbehåller sig rätten att utföra bakgrundkontroller.

Välkommen till oss på Telia!

Arbetstider och omfattning
Heltid Start i juli månad

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-06-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecka Salomonsson +46 8 504 517 52, +46 72 522 17 22

Företag
TeliaSonera Customer Care

Adress
TeliaSonera Customer Care
Mårbackagatan 9
12386 Farsta

Kontorsadress
Mårbackagatan 9

Jobbnummer
1880958

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TeliaSonera Customer Care

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TeliaSonera Customer Care: