Säljcoach till GoExcellent

GoExcellent Sweden AB / Försäljningsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Östersund, Piteå, Solna, Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Microsoft, Fortum, SL, Bonnier och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika. Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se

Vi söker dig som vill anta en berikande utmaning till en av våra uppdragsgivare som är ledande inom tidningar och magasin. Uppdraget är inom säljande kundservice. På GoExcellent hanterar vi kunder via telefon, mail och sociala medier. Det är en snabb och föränderlig bransch som kräver hög kompetens och stort fokus på att alltid ge den bästa servicen.

Dina praktiska arbetsuppgifter som Säljcoach består bland annat av:

• Att ansvara för leverans mot uppsatt försäljningsbudget och nyckeltal
• Operativt arbete för att driva och utveckla försäljningen på uppdraget
• Att stödja och följa upp agenterna tillsammans med teamledarna deras försäljningsresultat genom coaching och målstyrning

Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande. Du rapporterar till Operations Manager i Östersund.

Vi ser att du har:

• Gymnasiekompetens med betyg i engelska, svenska och matte A.
• Annan relevant utbildning är meriterande
• Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av kundbearbetning/försäljning med dokumenterat goda resultat
• Dokumenterad erfarenhet av coaching eller utbildning inom försäljning
• Goda språkkunskaper, såväl engelska som svenska, både skriftliga och muntliga
• Goda kunskaper i MS Office

Önskvärda egenskaper:

• Van att arbeta kommunikativt och pedagogiskt
• Är resultatorienterad, kreativ och kan arbeta självständigt
• Är strukturerad och noggrann och kan hantera att arbeta med både siffror och människor
• Är en idéspruta

Vi ställer höga krav på följande kompetenser:

• Resultatinriktning
• Lagarbete
• Kvalitetsinriktning
• Muntlig kommunikation
• Coaching
• Flexibilitet

Publiceringsdatum
2013-08-21

Arbetstider och omfattning
Tjänsten är ett föräldravikariat på heltid. Arbetstiderna är vardagar mellan klockan 08.00-18.00

Ersättning
Enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Stenqvist, HR Business Partner
Peter Korhonen, Operation Manager 0850104000

Företag
GoExcellent Sweden AB

Adress
GoExcellent Sweden AB
Armégränd 5
83132 Östersund

Jobbnummer
1631196

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från GoExcellent Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos GoExcellent Sweden AB: