Säljavdelning hos stor vitvarujätte söker en bonusadministratör

2 Complete / Receptionistjobb / Stockholm
2012-05-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljavdelning hos stor vitvarujätte söker en bonusadministratör" (publicerad 2012-12-07) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2 Complete i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Södertälje eller i hela Sverige

Om 2Complete
Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

2Complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst.

Publiceringsdatum
2012-05-11

Om företaget
Vår kund är världsledande inom hushållsapparater och apparater för professionellt bruk och säljer mer än 40 miljoner produkter till kunder i 150 olika länder varje år. Vår betoning är på innovationer som är utformade med eftertanke utifrån omfattande insikter i kundens behov, för att tillmötesgå de verkliga behoven hos kunder och proffs.

Arbetsuppgifter
Du kommer att ansvara för beräkningen samt utbetalningen av kundens bonus. Du skall även uppdatera avsättningar kring kundbonusen samt att arbeta av ärenden som inkommer från säljarna gällande. Daglig administration är löpande med arbetsuppgifter såsom tex vid behov sammanställa och distribuera rapporter till kund, vid behov informera säljkår om status i bonusarbetet. Man arbetar i nära samarbete med säljkåren och hjälper dem i arbetet och kring frågor om kundernas bonus.

Profil
För att klara denna tjänst så bör du vara en god administratör och stor administrativ förmåga i att hantera datasystem såsom Office-paketet. Du ska tycka att det är roligt att strukturera upp ditt arbete på ett noggrannt sätt. Du ska ha en stor analytiskförmåga och kunna hantera arbetet med siffror. Arbetet är förändringsbart vilket kräver att du är flexibell som person och tycker att det är roligt att arbeta i ett högt tempo.

Vi söker dig som har 3-5 års erfarenhet i en administrativ roll inom ekonomi/bonus/priser. Vi kräver att du har gymnasial kompetens och meriterande är med ekonomiskinriktning. Vi ser det även som meriterande med tidigare erfarenheter inom SAP.
Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Arbetstider och omfattning
Heltidsanställd

Ersättning
Enligt Överenskommelse

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 34
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
2 Complete

Adress
2 Complete
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Jobbnummer
1241759

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2 Complete

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2 Complete: