Säljassistent till internationellt företag i Eskilstuna

Poolia Örebro AB / Administratörsjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Örebro AB i Eskilstuna, Västerås, Hallstahammar, Köping, Flen eller i hela Sverige

Presentation

Till en av våra spännande kunder söker vi nu en säljassistent till ett långsiktigt uppdrag, är det du? Uppdraget är ett bemanningsuppdrag och du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Poolia under tiden för uppdraget. Uppdraget förväntas starta 15 juni 2016 och pågå tom 30 juni 2018.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2016-04-29

Dina arbetsuppgifter
I rollen som säljassistent hos vår kund ingår det en mängd olika arbetsuppgifter och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att:
• Samla in, bearbeta och analysera affärsinformation
• Samordna prissättning inom olika avdelningar och olika regioner
• Samla in data från olika källor och skapa lättförståeliga rapporter av den
• Arbeta med kundserviceavtal
• Arbeta med affärsrapporter
• Uppdatera prissättning och marknadsinformation i relevanta system
• Arbeta med prisuppföljning tillsammans med relevanta eftermarknadsavdelningar och med produktchefer
• Ha kontakt och kommunicera med andra globala avdelningar i samband med prissättning av tjänster och produkter
• Fungera som ett stöd vid implementering av prissättning för tjänster i olika regioner

Utbildning/erfarenhet

Vi söker dig som har en akademisk examen inom företagsekonomi eller annat relevant område. Goda kunskaper i både talad och skriven engelska är ett krav medan övriga språkkunskaper är meriterande. Du ska trivas med att arbeta i en internationell miljö och ha goda kunskaper i Excel och Powerpoint.

Som person är du analytisk, strukturerad och energifull. Du har även känsla för detaljer och du har ett processorienterat arbetssätt. Att vara motiverad och att arbeta i ett högt tempo ser du som en självklarhet. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och du ser dig själv som en lagspelare.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.

Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-05
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 42869
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida Nilsson ida.nilsson@poolia.se

Företag
Poolia Örebro AB

Adress
Poolia Örebro AB
Rudbecksgatan 7
70211 Örebro

Kontorsadress
Rudbecksgatan 7, Örebro

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2814148

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Örebro AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Örebro AB: