Säljassistent sökes av Adecco Office & HR

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Kontorsjobb / Stockholm
2009-06-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljassistent sökes av Adecco Office & HR" (publicerad 2009-09-02) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.
Nu söker vi en medarbetare inom Sales Support till vår kund i Stockholmsområdet.

Publiceringsdatum
2009-06-18

Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta nära säljorganisationen och stötta dem i deras arbete. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat ansvar för att kontrakt är i ordning och att de är uppdaterade, identifiera säljmöjligheter samt samordna offertunderlag. Som säljassistent ska du se till att säljprocesserna löper på så smidigt som möjligt. Rollen innebär även en hel del kundkontakter.
Vem söker vi?
Du har i grunden en gymnasieutbildning och dina kunskaper i Officepaketet är mycket goda, framförallt när det gäller att arbeta i Excel. Du är van att arbeta med många uppgifter samtidigt och i ett högt tempo. Har du tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter ses det som en stor fördel.
Vi sätter stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är serviceinriktad och kommunikativ som person samt har en god samarbetsförmåga. Då rollen innebär hantering av många uppgifter samtidigt är det viktigt att du arbetar på ett strukturerat sätt och kan prioritera samt fatta egna beslut när det krävs. Vi ser gärna att du har ett intresse för försäljning och sätter kunden i fokus.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden och kommer att arbeta med olika uppdrag som matchar din kompetens. Dina ambitioner ger oss förhoppningsvis möjligheten att förmedla intressanta uppdrag på attraktiva företag, tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. På kort tid kommer du att få en bred erfarenhet och ett stort kontaktnät.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående.
Är du intresserad?
Skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig hos Adecco, www.adecco.se.
För frågor om tjänsten; kontakta Cilla Orban på e-post: Cilla.orban@adecco.se eller tel.08- 598 981 54.
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
469795

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

 

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: